Yamaha Neos - motorproblemer
Fra : KH

Dato : 07-02-02 20:24

Jeg har en temmelig ny Yamaha Neos (2001-modell, EU45, ingen modifiseringer)
som plutselig stoppet helt opp her i dag. Etter å ha kjørt full fart ( 50
km/t!!) i 4-5 km, stoppet motoren helt ( etter at jeg slått farten ned i en
bratt sving og skulle til å sette opp farten igjen). Den var helt "død" og
ville ikke starte igjen...Men etter ca 20-30 min. ventetid starten den på
første forsøk....merkelig

Noen som har opplevd tilsvarende? Noen tips om hva dette kan være?

Takknemlig for svar!"

mvh
Kenneth Hansen
Kristiansand, Norge

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 08-02-02 19:47

"KH" <kenhanse@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> første forsøk....merkelig
>
> Noen som har opplevd tilsvarende? Noen tips om hva dette kan være?

Der burde ikke være noget hvis du ikke har lavet ændringer. Husker du
kaburatorsprit i benzinen ? Det kan skyldes at dit tændrør er ved at være
færdigt, men det lyder godtnok underligt hvis den er næsten helt ny !

> Takknemlig for svar!"
>
> mvh
> Kenneth Hansen
> Kristiansand, Norge