Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoalbums til APS
Fra : Henning

Dato : 06-02-02 19:00

Kan det virkelig være rigtig, at de eneste albums til APS-billeder er
"farmor"-albummet "Classic Super 300 APS" i grøn eller blå med
gyselige guldstriber? Der må da findes andet, lidt mere "smart" og
spændende. Der findes uendeligt udvalg til almindelige 10*15 billeder,
men på de store APS halter det

Nogle forslag til forhandlere - helst i København, men gerne over
nettet.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : B&P

Dato : 06-02-02 19:55

Hejsa..

Jeg bruger www.ekstrafoto.dk meget
og de har også APS album.

Mvh. Bente

Fra : Henning

Dato : 06-02-02 22:13

On Wed, 6 Feb 2002 19:54:53 +0100, "B&P" <bente76@worldonline.dk>
wrote:

>Hejsa..
>
>Jeg bruger www.ekstrafoto.dk meget
>og de har også APS album.

Linket virker ikke

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : B&P

Dato : 06-02-02 22:34

Undskylder mange gange.

Det er www.ekstrafilm.dk
Jeg skrev forkert..

Fra : Henning

Dato : 06-02-02 22:57

On Wed, 6 Feb 2002 22:34:18 +0100, "B&P" <bente76@worldonline.dk>
wrote:

>Undskylder mange gange.
>
>Det er www.ekstrafilm.dk
>Jeg skrev forkert..

Øv, fuldstændig det samme. Stadig kun "kunstlæder" med guldstriber

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Henriette Arup Veltz~

Dato : 06-02-02 22:59

Hej

Japan Foto kæden har (haft) nogle meget pæne enkelte sorte albums til APS
billeder.
De er af og til på tilbud, hvis man er medlem, men jeg husker ikke lige
prisen.

De har sikkert en hjemmeside og i øvrigt forretninger over det meste af
København.

Henriette