Juwel akvarium indvendig filter støj ??
Fra : Glenn Hartvig

Dato : 05-02-02 18:53

Hej

jeg har set på et juwel trigon 350 akvarium
hvor filtret åbenbart følger med, men hvor meget
støjer det? jeg har i øjeblikket et eheim 2206 spandfilter
og det siger så godt som ingenting. kan de sammenlignes.

Er der andre ting man skal passe på med juwel akvarier?

på forhånd tak for svaret

MVH. Glenn

Fra : rosenkilde

Dato : 06-02-02 19:11

"Glenn Hartvig" skrev d. 05-02-02 18:53 dette indlæg :
> [...]
> og det siger så godt som ingenting. kan de sammenlignes.
>
> Er der andre ting man skal passe på med juwel akvarier?

Jeg har et juwel akvarie og den pumpe der er i mit den støjer ikke mere
end en spandpumpe.
Men jeg syntes bare at det kniber for den at holde vandet rent og klart,
så derfor har jeg også en eheim spandpumpe til at køre.
Der ud over har jeg ikke noget at klage over ved juwel.

Mvh
Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : moff

Dato : 05-03-02 05:39

"rosenkilde" skrev d. 06-02-02 19:11 dette indlæg :

> [...]
> så derfor har jeg også en eheim spandpumpe til at køre.
> Der ud over har jeg ikke noget at klage over ved juwel.

jeg har lagt noget filtervat i mit filter fordi jeg syntes også at
det kneb lidt med
at det rensede vandet ordenligt,jeg har også et juwel akvarie,da
filtervattet havde
være i nogle dage så det noget bedre ud syntes jeg.
MVH moff

http://www.kandu.dk/