GhostRecon: HOLD til teamkammeraten???
Fra : Andrew

Dato : 05-02-02 18:38

Hej

KANON spil, jeg kan dog ikke finde ud af hvordan man fortæller ens
teamkammerat (altså en af squadmember'ne på ens EGET team) at han ikke
PARTOUT skal plaffe løs så snart han øjner chancen for det.

Personligt holder jeg af at snige mig ind på byttet, og det kan jeg ikke med
en skydegal satan i røven!

Det jeg gør er at jeg deler teamet op i 2 sådan at man (hvis man er 2
members på missionen) kan snige sig ind med den ene og lade den anden stå
tilbage.

Men det ville nu være fedt hvis man kunne fortælle ens teamkammerat lige at
tage en slapper indtil man fortæller ham at han godt må skyde.
Jeg HAR prøvet HOLD, men det gælder åbenbart kun for de andre teams og ikke
for folkene i mit eget team, eller waaa?
findes der ikke en hot-key, i så fald kan jeg ikke finde den nogen steder?

Mvh Andrew

Fra : Henrik Jarlov

Dato : 05-02-02 20:32

Hej Andrew

Du kan sætte dine fireteams til 3 forskellige nivauer af agressivitet eller
ROE (Rules Of Engagement):

Recon: Fireteamet besvarer kun ild.
Assault: Fireteamet skyder mod fjender når de ser dem
Suppress: Fireteamet skyder mod fjendens positioner, også selvom de ingen
eller ringe chance har for at ramme.

Default hotkeys er 7, 8 og 9.
Ellers kan du indstille det individuelt for hver team i command-menuen.
Iøvrigt er der en gennemgang af ROE commandsne på et eller andet tidspunkt
af trainning missionen.

vh.
Henrik

Fra : Simon Nejmann

Dato : 05-02-02 20:34

On Tue, 5 Feb 2002 18:37:35 +0100, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>for folkene i mit eget team, eller waaa?
>findes der ikke en hot-key, i så fald kan jeg ikke finde den nogen steder?

Du kan sætte dem på "recon". Så prøver de at forblive skjult, og vil
derfor ikke skyde på alle de fjender de ser.
På dit taktiske map kan du sætte modes for hvert hold (A, B, C)
inklusiv "recon", "assault" og "suppress" der styre deres forbrug af
krudt.

En ting har jeg dog ikke fundet ud af: Hvis nu jeg har to personer på
hold A - en med lyddæmper og en uden. De er på "recon" og jeg styre
ham med lyddæmper og vi kan se to fjender. Hvis jeg skyder den ene, så
vil min ven _øjeblikkeligt_ nakke den anden med sit
ikke-så-lyddæmpede-våben... Men der er måske mit eget problem fordi
jeg lavede dårlige hold - dunno...

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Kenneth Kold Johanse~

Dato : 06-02-02 10:21

Til Simon.

Du svarer faktisk selv på dit spørgsmål

Hvis du har sat dit hold på recon, vil de PRØVE på at bruge lydløse våben!
D.v.s. hvis du sørger for, at hele holdet har lyddæmpet pistol som
sekundær, vil de alle skifte til dette våben, når du beordrer RECON!
Du vil derfor ikke komme ud for, at de skyder med deres primære våben, når
du mesterligt waist'er en fjende med lyddæmpet

Med venlig hilsen

Kold

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 06-02-02 13:36

Ok, hvad så hvis man nu vil have alle til at stå fuldstændig stille, mens
man selv sniger sig frem?

Kan det lade sig gøre?

Rab

"Kenneth Kold Johansen" <Kenneth_Kold_Johansen@net.dialog.dk> wrote in
message news:fc.0073fb6b03d8fb9c3b9aca0083f9ffb3.3d8fd2e@net.dialog.dk...

Fra : Andrew

Dato : 06-02-02 14:26

Eksakt mit spørgsmål!

Hvis man er 3 på det samme hold og SELV vil snige sig frem uden at de andre
følger med, kan man det?

I Rainbow Six RS stoppede ALLE ved HOLD kommandoen, men her er det åbenbart
kun gældende for de andre teams og ikke de folk der er i ens eget team!?

Mvh Anders