Ghost Recon, USA's ambasade, Hvornår komme~
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 05-02-02 14:23

Hej alle

Jeg padler rundt i missionen (3 eller 4), hvor jeg skal samles op på taget
af subj. Jeg har undersøgt helikopter stedet, og jeg har bumbet den tank der
forfølger mig. D.v.s. opgave 1 og 2 er gennemført. Men nu har jeg stået på
det skide tag og frosset min røv af, hvornår kommer den heli og henter mig?

Fedt spil ellers.

Rab

Fra : Henrik Jarlov

Dato : 05-02-02 14:52

Hmm kan godt huske at jeg også havde problemer der. Saml hele din squad på
taget, og gå lidt rundt deroppe til du "rammer" det rigtige exstraction
point, det var hvad jeg gjorde.

Det er i øvrigt et generelt problem i GR, at det kan være svært at finde
lige præcis det punkt, der gør at du bliver færdig med din mission.
Findes der måske en patch som løser problemet??

v.h.

Henrik

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 05-02-02 15:01

Ja, det er faktisk rimelig irriterende. Man skal faktisk stå på præcist det
rigtige punkt før det virker.

Vedr. missionen, så har jeg samlet alle på taget, og padlet det fuldstændigt
tyndt.

Jeg kan lige prøve igen.

Rab

Fra : Henrik Jarlov

Dato : 05-02-02 17:07

Fandt lige et gammelt savegame og undersøgte sagerne. Det du skal gøre er,
at du skal samle alle dine squad members indenfor den hvide cirkel, der er
på selve helikopterlandingspladsen, så slutter missionen.

Fra : Henrik Jarlov

Dato : 05-02-02 17:11

> [...]
der
> forfølger mig. D.v.s. opgave 1 og 2 er gennemført.

Hov får lige øje på noget her. Så vidt jeg husker går missionen ud på: 1 at
sikre banken og 2 at undersøge den nedstyrtede helikopter.
Tanken har ingen betydning.
Har du sikret banken??

> Men nu har jeg stået på
> det skide tag og frosset min røv af, hvornår kommer den heli og henter
mig?

> Fedt spil ellers.

enig

Fra : rab

Dato : 05-02-02 20:24

Takker for hjælpen, jeg forsøger igen.

Tak

Rab

Fra : Gerner

Dato : 05-02-02 21:36

On Tue, 5 Feb 2002 20:23:36 +0100, "rab" <sofus@post1.tele.dk> wrote:

>Takker for hjælpen, jeg forsøger igen.

> [...]
Hvorfor trykker du ikke på Esc så du kan se om dine delmål er udført ?
Det fis med at man skal stå på et bestemt sted på helipadden passer
ikke. I andre missioner skal man slet ikke opnå at komme til
extraction hvis alle mål er opnået (elimination af al modstand er nok
fordi du ikke længere er i fare for ikke at nå extraction).
Rart med et intelligent spil. Nu mangler vi blot spillerne er lige så
smarte.

Fra : Henrik Jarlov

Dato : 05-02-02 22:03

> [...]
> fordi du ikke længere er i fare for ikke at nå extraction).
> Rart med et intelligent spil. Nu mangler vi blot spillerne er lige så

Ja rigtigt hvis alle modstandere er elimineret, så behøver man ikke at komme
til extraction zonen, så vidt jeg husker er det bare umuligt at tage alle
modstandere ud på pågældende bane, medmindre man har et
"antitank kit". Og nej det er ikke fis når det hævdes at der i GR er
problemer med extraction zonerne, at man skal stå indenfor den hvide cirkel
på helipadden, var et råd jeg gav, fordi det virkede for mig.

I øvrigt skal vi så ikke lade gruppen her være et sted, hvor man kan stille
"dumme spørgsmål", uden at der bliver sat spørgsmålstegn ved ens
intelligens?

vh
Henrik

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 06-02-02 08:39

Det var fordi jeg skulle stå inden for cirklen med alle mand.

takker

Fra : Kenneth Kold Johanse~

Dato : 08-02-02 11:24

Hej!

Jeg formastede mig til at komme med et indlæg tidligere, og fik også lidt
tørre hug fra "den flinke fyr" (Gerner!)!!!!!!

Jeg må nok sige, at mage til intolerance, og arrogance skal man lede længe
efter!

Der var så en flink fyr, der skrev, at man bare skulle lade ham snakke,
det er hans facon.

Jeg valgte derfor at undlade at kommentere mere af hans nedladende indlæg,
da jeg jeg i min naivitet troede, at det kunne få manden til at slappe
lidt af.

Tydeligvis blev jeg snydt ret kraftigt!

Helt ærligt, prøv dog at kommunikere med folk på en ordentlig måde,
eventuelt kunne du prøve at læse lidt om etik og normal omgangstone på
usenet!

Jeg ved ihvertfald, jeg gider ikke diskutere med dig igen, det er jo
omsonst at prøve at få en diskussion i gang med en mand der kun afholder
monologer!

Kold

Fra : Gerner

Dato : 08-02-02 13:50

On Fri, 08 Feb 2002 11:23:58 +0100, "Kenneth Kold Johansen"
<Kenneth_Kold_Johansen@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg ved ihvertfald, jeg gider ikke diskutere med dig igen, det er jo
>omsonst at prøve at få en diskussion i gang med en mand der kun afholder

Vildledte får kommer vel også hjem en dag.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 08-02-02 15:27

> Vildledte får kommer vel også hjem en dag.

Og dér kom fallit-erklæringen! Tak. No further comments, your honour.

Jacob

Fra : Kenneth Kold Johanse~

Dato : 06-02-02 10:12

Jeg vil da meget gerne tilslutte mig det indlæg, som siger, at man skal
have lov til at stille "dumme" spørgsmål!
Tværtimod burde det være forbudt at komme med dumme svar!

Ham der skrev, at det var et dumt spørgsmål giver selv et hjernedødt svar,
da opgaven i pågældende mission var, at man skulle følgende:

1)Secure the bank.
2)Check out heli crashsite.
3)REACH EXTRACTIONPOINT AT THE EMBASSY!!!!!!!!!!!!!!!

Det var altså en opgave, at få sine mænd op på helipad'en, og derfor ikke
et dumt spørgsmål!!!!!

Jeg håber, at dig der i første omgang stillede spørgsmålet ikke er blevet
"skræmt" af det dumme svar han gav, og at du fremover stiller spørgsmål
igen, hvis du mangler hjælp!

Med venlig hilsen

Kold

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 06-02-02 11:56

"Kenneth Kold Johansen" <Kenneth_Kold_Johansen@net.dialog.dk> wrote in
message news:fc.0073fb6b03d8fa323b9aca00ffb9df3b.3d8fae9@net.dialog.dk...
> [...]
>
> Jeg håber, at dig der i første omgang stillede spørgsmålet ikke er blevet
> "skræmt" af det dumme svar han gav, og at du fremover stiller spørgsmål

Tag jer ikke af Gerner, han har bare brug for at mundhugges med folk i ny og
næ.

Jacob

Fra : Gerner

Dato : 06-02-02 17:36

On Wed, 06 Feb 2002 10:11:41 +0100, "Kenneth Kold Johansen"
<Kenneth_Kold_Johansen@net.dialog.dk> wrote:

>Jeg vil da meget gerne tilslutte mig det indlæg, som siger, at man skal
>have lov til at stille "dumme" spørgsmål!
>Tværtimod burde det være forbudt at komme med dumme svar!

Ja, de svar i kommer med er uigennemtænkte, og i har ikke spillet
missionen som den kan spilles.

> [...]
>
>1)Secure the bank.
>2)Check out heli crashsite.
>3)REACH EXTRACTIONPOINT AT THE EMBASSY!!!!!!!!!!!!!!!

JEG HAR GENNEMFØRT DENNE MISSION (M05 GOLD MOUNTIN)
********************* UDEN **************************
AT GÅ TIL EXTRACTION ZONE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FOR ANDEN GANG, SÅ BEHØVER MAN IKKE GÅ TIL EXTRACTION ZONE NÅR MAN HAR
ELEMINERET AL MODSTAND OG GENNEMFØRT ALLE GIVNE MÅL UNDTAGEN AT NÅ
EXTRACTION ZONE !!!!!!!!!!!!!

Jeg hører gerne om undtagelser, for jeg har ikke mødt nogen.
Forresten har jeg også gennemført missioner uden at nå alle delmål
blot ved at eleminere al modstand. (f.eks. i sumpen)

Og netop i denne mission tror jeg det er nødvendigt at eleminere al
modstand hvis man vil imødekomme mål X.

>Det var altså en opgave, at få sine mænd op på helipad'en, og derfor ikke
>et dumt spørgsmål!!!!!

Ingen og specielt ikke jeg har beskrevet spørgsmålet som dumt. og det
er forkert at folkene skal op på helipadden, foruden at nedkæmpe de
fjender der sidder deroppe, men så kan de gå andre steder hen
bagefter.

>Jeg håber, at dig der i første omgang stillede spørgsmålet ikke er blevet
>"skræmt" af det dumme svar han gav, og at du fremover stiller spørgsmål
>igen, hvis du mangler hjælp!

Der er givet et svar, fra mig i hvert fald, som er 100% korrekt.

>Med venlig hilsen
>
>Kold

Dette er 100% korrekt og sidste bemærkning er bekræftet af dit svar.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 07-02-02 00:43

Fra : Gerner

Dato : 07-02-02 14:15

On Thu, 7 Feb 2002 00:43:18 +0100, "Jacob Skaaning"
<jskaaning@email.dk> wrote:

>"Gerner" <gerner@teknik.dk> wrote in message

>"Rart med et intelligent spil. Nu mangler vi blot spillerne er lige så
>smarte."
>
>Jacob

Jeg tor du skal over i sproggruppen, hvis du tror den bemærkning
betyder at spillerne er dumme. Til din orientering betyder det at
spillerne ikke lever op til spillets muligheder.

Det er blevet bekræftet af svar i denne tråd, hvor nogen tror at man
skal have teams hen til extraction zonen for en hver pris for at
fuldføre en mission.
Det er ikke så smarte svar. Hvilket til din orientering ikke betyder
det er dumme svar.

Er det feset ind nu ?

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 07-02-02 14:17

Fra : Gerner

Dato : 07-02-02 16:52

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 07-02-02 17:08

Fra : Gerner

Dato : 07-02-02 22:43

Fra : Kenneth Kold Johanse~

Dato : 06-02-02 12:27

jskaaning@email.dk writes:
> [...]
>blevet
>
>Tag jer ikke af Gerner, han har bare brug for at mundhugges med folk i ny

Hehe, OK, det skal jeg nok så!

Kold

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 06-02-02 14:32

Hej alle

Jeg har det helt fint, og er ikke blevet skræmt, hehe.

Jeg har været gift i 7 år, så der skal mere til.

Rabbit

"Kenneth Kold Johansen" <Kenneth_Kold_Johansen@net.dialog.dk> wrote in
message news:fc.0073fb6b03d91f6a3b9aca00ffb9df3b.3d91f73@net.dialog.dk...