MOHAA : The Bridge !
Fra : René Pihl

Dato : 04-02-02 09:56

Hej !

Jeg har siddet og spillet MOHAA nu her i nogle dage og er nu nået til
et sted hvor jeg sidder en smule fast. Jeg er nået til det punht hvor
jeg skal forhindre tyskerne i at sprænge broen i luften. Det er heller
ikke noget problem at stoppe de soldater der prøver at nå detonatoren,
men når først den kaprede tiger tank kommer hen til broen og bliver
angrebet af de tyske tanks, så er det at mine problemer starter. Jeg
får tilkaldt luft/artelleri støtte og ødelagt de første 2-3 tanks. I
mellemtiden kommer der så en 4 -5 tyske soldater op i den bygning hvor
jeg står og inden jeg får dem skudt så er der som regel sket det at
der er en 3 - 4 tyske tanks der er ved at smadre den erobrede tank til
småbidder inden jeg når at få tilkaldt støtte og ødelagt dem ( det
tager jo en fem- otte sekunder per tank). Er der en fremgangsmåde
som jeg evt. har overset eller er det bare prøve igen en 20 - 30 gange
indtil jeg gennemfører.

René

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-02-02 11:24

prøv igen... få vendt dig i en fart og nakket soldaterne... jo hurtigere du
kan gøre det des mere energi har din tank til at modstå den sidste tank som
er en slem fucker og den forsvinder ikke før dine sidste forstærkninger er
nået frem og det kan føles længe (men er der ikke)

sniper_Nolight

Fra : Kurt Lund

Dato : 04-02-02 11:47

Hej

Du kan jo sidder med fingrene på nr 3 tast og nr 7 tast
sådan at du hurtig kan skifte rundt på kikkert og maskinpistol

mvh
Kurt
så skal det nok lykkes for dig, men du skal være hurtig

Fra : Madsen

Dato : 04-02-02 14:25

On Mon, 04 Feb 2002 09:55:55 +0100, René Pihl <renep@pc.dk> wrote:

> [...]
>tager jo en fem- otte sekunder per tank). Er der en fremgangsmåde
>som jeg evt. har overset eller er det bare prøve igen en 20 - 30 gange

Hej

Bliver du oppe i tårnet dør du

Aller først, så øv dig i at udpege det rigtige sted med kikkerten
så bomberne rammer den kørende tank der kommer ovre fra
højre. Husk også at udpege den/de holdende tanks nede for
enden af gaden.

Når du så får ordre til at forlade tårnet, så spæn ned, skyd de
tyskere du møder nede på gaden og spæn så ind i bygningen
på det modsatte hjørne. ( altså den anden bygning der vender
ned mod broen ) Op ovenpå og hen til vinduet og udpeg endnu
en tank eller to, hvorpå forstærkningerne når frem og missionen
slutter.

Mvh Madsen