Kokken og Jomfruen
Fra : Conni

Dato : 03-02-02 21:58

Hej alle
Er der nogen som har hørt om /fået mad fra catering selvskabet Kokken og
Jomfruen ?????
Hvis ja ,vil jeg gerne høre om det var positivt eller negativt .
På forhånd tak
Conni Jørgensen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-02-02 22:05

Jeg har hørt både positivt og negativt om Kokken og Jomfruen.
Men har da selv været til nogle fester, hvor maden var derfra og det var
altså kanongodt *S*
Så kan kun anbefale det

Hilsen
Joan

Fra : my

Dato : 04-02-02 09:25

Jeg har hørt negativt, så jeg ville ikke bruge det.

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a3k8e7$qej$1@sunsite.dk...

Fra : Henrik Vest

Dato : 04-02-02 17:16

> Jeg har hørt negativt, så jeg ville ikke bruge det.

Kunne du ikke uddybe det lidt mere, ellers synes jeg det virker lidt ... tomt.
Mvh
Henrik

Fra : MSB

Dato : 04-02-02 17:54

Re:
Har været til to fester og en julefrokost hvor de leverede maden. Det var
bare lækkert - det der skulle være varmt var varmt og det der skulle være
koldt var koldt, og så var der nok af det hele. Ingen af gangene blev der
spist op og vi er ellers ikke kostfornægtere, og det var heller ikke fordi
det ikke smagte godt - vi kunne bare ikke spise mere - snøft

Med venlig hilsen

Martin

Fra : Kristina Andreassen

Dato : 04-02-02 20:47

Vi har fået mad fra kokken og jomfruen 3 gange. 2 gange fra Århus hvor maden
var rigtig god og 1 gang fra et sted på sjælland, jeg kan bare ikke huske
hvor. Her var maden ikke noget at råbe hurra for. Kødet var helt koldt og
kartoflerne lignede glaskartofler. Fiskeanretningen var heller ikke noget at
råbe hurra for. Mad har der været nok af alle tre gange.

- Kristina Andreassen

Fra : Winnie Henriksen

Dato : 04-02-02 20:40

Har prøvet dem 2 gange begge gange buffe med kød til ca 30 prs., 1
gang kom de 5 min inden gæsterne da de havde forsøgt at aflever det på
privat add. og ikke i selskabslokalerne, 2 gang fik vi bla.
culottesteg det bestod af 7 culotter på ca 800 g, genemstegt.

Men ok til prisen

Sidste gang brugte vi fasan dineren på falkoner alle vi fik buffe
stadig til ca 30 prs. og en severings dame (var en mand) maden var
lækker og ordentlig og det var bare dejligt kun at skulle feje efter
os mine forældre har også brugt dem hvor det var severing også
yderst lækkert.

Jeg sige det er et spørgsmål om pris selvom den ikke er særlig stor,
men du "får" mere for den lille pris forskel.

MVH

Winnie

Med venlig hilsen

Winnie Henriksen