iMac & batteri ??
Fra : Karen Seiersen

Dato : 03-02-02 19:23

Hej NG

Pludselig er jeg udsat for at uret i min iMac står på 01-01-1904 hver
gang jeg tænder dyret. Og når jeg åbner kontrolpaneler
Dato & tid for at rette dette, kommer der en dialog om at
tidssynkronisering ikke er installeret. Jeg retter manuelt
dato & tid, og næste gang er det alligevel det samme. *ØV*

Jeg har erfaret, at det kun er når strømmen (elkontakten) også er
slukket, hvilket jeg plejer.

Så er det jeg bliver i tvivl om der måsker alligevel sidder
et batteri i min iMac ???
-og hvor kan jeg finde ud af om det er tilfældet ??

iMac DVD Special Edition

Sys. 9.2.2 DK

Er der mon nogen som kan hjælpe med en løsning, jeg er dog klar
over at såfrem der er batteri i - skal det jo nok udskiftes !!

Mange Machilsner Karen

Fra : thomas schreiber

Dato : 04-02-02 14:11

Der sidder vel et batteri på alle bundkort - også min G4. Hvis det ikke
virker(der har pudsigt nok været samme problem hos mig), skyldes det bare
batteriet.

/Thomas