Junior Senior
Fra : Troels

Dato : 03-02-02 18:39

Hej
Jeg hørte lige et rigtigt cool ol-skool rock nummer med Junior Senior der
hed Boy meets girl på barometeret. Tror sgu det er lige før Åge vil ku' li'
det. Albummet skulle vist udkomme til April, men er der nogen der ved om
Junior Senior har en hp, hvor man kan hører noget af deres andert musik?

/troels

Fra : alice_trauelsen

Dato : 04-02-02 10:27

Hej Troels
Det lyder spændende og jeg ved ikke om Åge, vil kun lide det, men jeg
har en meget bred smag og kan lide lidt af hvert. Så jeg vil se frem til
at hører den.

Mange hilsner
Alice
Den rockende farmor

http://www.kandu.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-02-02 19:57

alice_trauelsen <alice_trauelsen.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Qks78.11066$m6.628426@news000.worldonline.dk...
> Hej Troels
> Det lyder spændende og jeg ved ikke om Åge, vil kun lide det, men jeg
> har en meget bred smag og kan lide lidt af hvert. Så jeg vil se frem til
> at hører den.
__________________
SVAR: Jeg har aldrig hørt om gruppen, så jeg må jo prøve at finde ud af hvad
det er for noget. Det er da muligt at jeg kan lide da da jeg jo også har en
meget bred musiksmag, som spænder lige fra sentimental dansktop til
vild og totalt ubehersket rock`n`roll. - Hilsen Åge
__________________

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 05-02-02 11:04

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> meget bred musiksmag, som spænder lige fra sentimental dansktop til
> vild og totalt ubehersket rock`n`roll. - Hilsen Åge

Hvis du er til vild og ubehersket Rock n' Roll, så prøv Nekromantix, Åge.
Hvis de da ikke er for uhyggelige... Jov jov. Så deeet.

Jacob

Fra : Torben Larsen

Dato : 05-02-02 10:11

"Troels" <tllund[blah_blah]@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> det. Albummet skulle vist udkomme til April, men er der nogen der ved om
> Junior Senior har en hp, hvor man kan hører noget af deres andert musik?

De er signet på Crunchy Frog, og der er efter deres bulletin planlagt
release omkring den 1/3.

Torben

Fra : Troels

Dato : 05-02-02 16:42

> De er signet på Crunchy Frog, og der er efter deres bulletin planlagt
> release omkring den 1/3.

Du ved ikke om de har en hp?

/Troels

Fra : Torben Larsen

Dato : 05-02-02 17:21

> Du ved ikke om de har en hp?

www.crunchy.dk
men der står ikke særlig meget om junior senior. Tjek deres spröde bulletin,
der står en lillebitte smule.

Torben

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 06-02-02 21:26

> Du ved ikke om de har en hp?
>
> /Troels

http://hjem.get2net.dk/juniorsenior/

Mads.

Fra : Troels

Dato : 07-02-02 16:15

> http://hjem.get2net.dk/juniorsenior/

Cool! der var da et par Mp3 man kan lytte til indtil den nye kommer....

/Troels