Shakira/Whenever wherever
Fra : QuickMic

Dato : 03-02-02 15:08

Hejsa.

Er der nogen der ved om subj. er en gammel sang, der er indsunget på ny,
eller er der bare brugt noget fra en gammel sang..? Den lyder så bekendt....

QM

Fra : Michael Kornum

Dato : 03-02-02 15:33

Det mener jeg ikke, den er vist ret original - hun har vist selv skrevet
den, og produceret.

mike

Fra : Nick Christensen

Dato : 04-02-02 00:51

> Det mener jeg ikke, den er vist ret original - hun har vist selv skrevet
> den, og produceret.

Må give QuickMic ret. Jeg syntes også bestemt det lyder som en cover. Jeg
kan bare ikke huske hvor jeg har hørt den.

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Michael Kornum

Dato : 04-02-02 13:36

Det er ikke et cover, shakira har selv skrevet nummeret, og det findes både
på spansk og engelsk.

mike

Fra : Nick Christensen

Dato : 04-02-02 18:05

> Det er ikke et cover, shakira har selv skrevet nummeret, og det findes
> både på spansk og engelsk.

Det kan godt være. Men derfor syntes jeg stadig jeg har hørt den før. Har
den været fremme i lang tid i udlandet? Så har jeg måske hørt den på ferie
eller på en udenlandsk kanal?

Ved godt den spanske version hedder Suerte.

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Michael Kornum

Dato : 04-02-02 18:10

Ja, det kan godt passe den har været ude før, men så nok kun den spanske
version og nok kun i sydamerika. Vil jeg tro!. :)

mike

Fra : Kenneth K.

Dato : 04-02-02 18:15

Har hun ikke været ude i US i temmelig lang tid? ½ - 1 års tid?

/Kenneth

Fra : Michael Kornum

Dato : 04-02-02 18:16

Jo, hun har da også været på engelsk mtv i rigtig lang tid - men han må jo
mene at han har hørt den lang før det så.

mike

Fra : Nick Christensen

Dato : 04-02-02 22:05

> Jo, hun har da også været på engelsk mtv i rigtig lang tid - men han må
> jo mene at han har hørt den lang før det så.

Skal vi ikke blot sige EOD og blive enig om det er ganske godt nummer :)

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-02-02 22:02

On Mon, 4 Feb 2002 13:36:02 +0100, "Michael Kornum"
<mikek@worldonline.dk> wrote:

>Det er ikke et cover, shakira har selv skrevet nummeret, og det findes både
>på spansk og engelsk.

- sammen med Gloria Estefan.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Michael Kornum

Dato : 04-02-02 22:21

hmm, jeg mente kun hun var med til at oversætte nummeret, og hjælpe med den
engelske plade - men jeg er ikke sikker. Du har nok ret.

mike

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-02-02 10:12

On Mon, 4 Feb 2002 22:21:07 +0100, "Michael Kornum"
<mikek@worldonline.dk> wrote:

>hmm, jeg mente kun hun var med til at oversætte nummeret, og hjælpe med den
>engelske plade - men jeg er ikke sikker. Du har nok ret.

Hendes navn står opført i sleve notes'ne. Om hun blot har været med
til at oversætte ved jeg ikke.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Kasper Aae

Dato : 04-02-02 20:10

On Sun, 3 Feb 2002 15:07:39 +0100, "QuickMic" <quickmic@mail.dk>
wrote:

>Hejsa.
>
>Er der nogen der ved om subj. er en gammel sang, der er indsunget på ny,
>eller er der bare brugt noget fra en gammel sang..? Den lyder så bekendt....

Nu hvor vi taler om Shakira; er der nogen der har set video'en? Jeg
tror jeg er blevet forelsket i hende hofter : )

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 04-02-02 20:48

"Kasper Aae" <nospam@for.me> wrote in message

> Nu hvor vi taler om Shakira; er der nogen der har set video'en? Jeg
> tror jeg er blevet forelsket i hende hofter : )

Jo tak, hun må være udstyret med et kugleled for enden af rygraden. [-:
men det er der nu mange dernede fra der er...Hvilket de ikke skal høre noget
ondt for.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama