Er HUN en mand???
Fra : Mr.Stock

Dato : 03-02-02 12:08

Dav..
jeg har hørt at ANASTASIA skulle engang ha' været en mand!!! er der
nogen der 100% er sikker i deres svar så skriv.....! hu er sq meget
lækker... eller ska jeg sige HAn er sq meget lækker... ajj føjjj jeg
igder ik udtale mig om det =]....

http://www.kandu.dk/

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 03-02-02 13:04

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen der 100% er sikker i deres svar så skriv.....! hu er sq meget
> lækker... eller ska jeg sige HAn er sq meget lækker... ajj føjjj jeg

De interviews, jeg har læst antyder så absolut ikke, at hun er/har været en
mand... Hun har vist kun haft mandlige kønsorganer med jævne mellemrum. Men
hun har haft en stofskiftesygdom, der fik hende til at veje ca 20 kg mere
end nu.

Men hende israeleren, der vandt melodi GP for et par år siden, var en mand
engang...

--
Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : Xylofonius

Dato : 03-02-02 14:42

> De interviews, jeg har læst antyder så absolut ikke, at hun er/har været
en
> mand... Hun har vist kun haft mandlige kønsorganer med jævne mellemrum

Hmmm, hvordan kan det lade sig gøre?

--
Best regards / Mes meilleures amitiés / Med venlig hilsen
Andreas Kryger Jensen

Fra : Henrik Boegh, Denmar~

Dato : 03-02-02 14:55

Xylofonius told the rest of dk.kultur.musik:

[...]

> Hmmm, hvordan kan det lade sig gøre?

Det finder du såmænd nok ud af når du engang bliver voksen :)

hint: Det er noget der lydder som tallet mellem 5 og 7 ...

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/index.php?side=usenet
*** There's an X_ too much in my email address ***

Fra : Xylofonius

Dato : 03-02-02 16:31

> Det finder du såmænd nok ud af når du engang bliver voksen :)
>
> hint: Det er noget der lydder som tallet mellem 5 og 7 ...

Hmmmm

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 03-02-02 17:54

"Xylofonius" <xylofonius@hotpop.com> skrev i

> Hmmm, hvordan kan det lade sig gøre?

Det kaldes vist "sex" i vide kredse....

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Xylofonius

Dato : 03-02-02 22:45

> Det kaldes vist "sex" i vide kredse....

Ok, det var vist et meget lidt velgennemtænk spørgsmål.

Fra : Rhythm

Dato : 03-02-02 17:07

> [...]
> nogen der 100% er sikker i deres svar så skriv.....! hu er sq meget
> lækker... eller ska jeg sige HAn er sq meget lækker... ajj føjjj jeg

Anastasia er transeksuel. Vidste du ikke det ?
Der har engang hængt en ca. 12cm stor slambert imellem benene på "hende"
Det er også derfor at det lyder så afrøven til når "hun" synger.
Det er sammen blandingen af mandestemmen og hormonerne

Nej , jeg ved det sgu ikke , men det lydder som om det er en mand der er på
hormoner når
hun synger , nemlig ikke særlig godt.
Ufatteligt at nogen kan li´at høre på den forvrængede stemme at hun har.

Rhythm

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 03-02-02 17:25

> [...]

> hun synger , nemlig ikke særlig godt.
> Ufatteligt at nogen kan li´at høre på den forvrængede stemme at hun har.

Tja, hun bruger samme sangteknik som Hanne Boel, så måske hun også er født
mand? Jamie Lee Curtis er født tvekønnet i øvrigt...

/Ulrik

Fra : Peter G.

Dato : 03-02-02 17:25

In article <hJ878.10374$m6.483119@news000.worldonline.dk>, Mr.Stock
<Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote...
> [...]
> nogen der 100% er sikker i deres svar så skriv.....! hu er sq meget
> lækker... eller ska jeg sige HAn er sq meget lækker... ajj føjjj jeg

Mark Knopfler - Irish Boy!

Okay?

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Emil Rune

Dato : 03-02-02 18:26

"Peter G." <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> skrev i en meddelelse
> In article <hJ878.10374$m6.483119@news000.worldonline.dk>, Mr.Stock
> <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote...
>
> Mark Knopfler - Irish Boy!
>
> Okay?

LOL!

Fra : Kasper Aae

Dato : 04-02-02 19:53

hehehehehehehe.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Henrik

Dato : 03-02-02 19:41

> [...]
> nogen der 100% er sikker i deres svar så skriv.....! hu er sq meget
> lækker... eller ska jeg sige HAn er sq meget lækker... ajj føjjj jeg

Det rygte kan du vidst godt skyde en hvid pil efter. Hanne Boel er jo heller
ikke en hest, bare fordi Casper Christensen engang skulle være sjov og kalde
hende det

For at man kan være 100 pct. sikker på Anastacias seksualitet, skal man nok
have været i bukserne på hende - og det tvivler jeg på at nogen i denne
newsgroup har (selvom der nok er mange, der gerne ville!)

Er der ikke et ordsprog der lyder noget i stil med "du skal ikke tro på alt
hvad du hører" => selektiv hørelse er en god ting i ny og næ...

Venlig hilsen

Henrik

Fra : Max

Dato : 03-02-02 22:26

Hej Henrik

> For at man kan være 100 pct. sikker på Anastacias seksualitet, skal man nok
> have været i bukserne på hende - og det tvivler jeg på at nogen i denne
> newsgroup har (selvom der nok er mange, der gerne ville!)

Kan det forøvrigt ikke være fløjtende ligegyldigt hvad køn hun/han har, det
er vel musikken det kommer an på.

Mvh Max

Fra : Enzo

Dato : 03-02-02 22:37

> Kan det forøvrigt ikke være fløjtende ligegyldigt hvad køn hun/han har,
det
> er vel musikken det kommer an på.
>
> Mvh Max

Nej, det er ikke ligegyldigt. Det gør ikke musikken hverken ringere eller
bedre, men spørgsmålet er alligevel relevant i forhold til den
"kendis-faktor", Anastacia må siges at besidde.

Fra : nikolaj borg

Dato : 03-02-02 20:04

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> nogen der 100% er sikker i deres svar så skriv.....! hu er sq meget
> lækker... eller ska jeg sige HAn er sq meget lækker... ajj føjjj jeg

Google er din ven:

"Anastacia is a man" giver 0 hits
"Anastacia is a woman" giver 1 hits

Hun er altså en kvinde. Men har hun altid været det?

"Anastacia was a man" giver 0 hits
"Anastacia has always been a woman" giver heller ikke nogen hits. Hmmmm

Så det dersens, du tænder på, er altså en kvinde, selvom hun ikke altid har
været det. Men det skal du ikke tage så tungt. hvis du tænder på hende så
tænder du på hende, og så kunne hun vel principielt være en hvalros, ikke?

/Nikolaj

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-02-02 23:44

nikolaj borg skrev:

> Google er din ven:
>
> "Anastacia is a man" giver 0 hits
> "Anastacia is a woman" giver 1 hits

Interessant undersøgelse, men du skal altså ikke altid tro på det
nymodens pjank. Prøv fx at søge på:

"Anastacia is a pastry chef at the Four Seasons in Austin"

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Thomas H.

Dato : 03-02-02 23:45

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> været det. Men det skal du ikke tage så tungt. hvis du tænder på hende så

*LOL* ugens bedste

og så kunne hun vel principielt være en hvalros, ikke?

....tjaa, men det er hun ikk'
"Anastacia is a walrus" 0 hits -med sangen.

Thomas H.

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 06-02-02 16:33

"Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote in message news:a3kej0$f6r$1@sunsite.dk...

> og så kunne hun vel principielt være en hvalros, ikke?
>
> ...tjaa, men det er hun ikk'
> "Anastacia is a walrus" 0 hits -med sangen.

Hmmmm...

"I am a walrus" giver 286 hits....

Det er lidt noget pis, for jeg har faktisk vandskræk.

Simon