Opsætning CS
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-02-02 19:39

Hejsa

Hvilke parametre kører i CS med?

Min konsol forsvandt for nogen tid siden, det er noget med, at man kan
tilføje en parameter når man kører CS så den kan kaldes frem.

Har også hørt noget med, at CS kan spare en smule RAM, hvis man slår
IPX fra. Jeg bruger kun TCP/IP, har slet ikke IPX installeret. Dette
skulle også gøres via en parameter.

Hvad har I ellers af parametre når i starter CS? Gerne med en
forklaring på fordelene ved at bruge dem.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 02-02-02 22:07

Prøv med dette:

hl.exe -game cstrike -console -nointro -noipx -numericping -nojoy

-Jonas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-02-02 22:46

Jonas Mellquist skrev:

>hl.exe -game cstrike -console -nointro -noipx -numericping -nojoy

Nu er det cstrike.exe jeg kører - men det er vel det samme?

Hvad betyder numericping? nojoy betyder vel intet joystick?

Hvor ser jeg en liste over disse parametre og deres funktion?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 04-02-02 15:05

> Nu er det cstrike.exe jeg kører - men det er vel det samme?
Jo så har du nok retail versionen af CS...

> Hvad betyder numericping? nojoy betyder vel intet joystick?
Du ser det aktuelle Ping tal for servere, og ikke bare prikker
Og ja - nojoy betyder intet joystick...

En liste:
http://www.tweak3d.net/tweak/halflife/

http://www.xs4all.nl/~tefflar/younggods/cs_commands.htm

det kan også anbefales at bruge
-heapsize XXXXX
Where XXXXX is, you can place a number, and Half-Life will allocate that much memory (in kilobytes)
for use with the game. While many recommend setting this anywhere from 75 to 100% of your system
memory, I have generally noticed performance seems much better when Half-Life does its own memory
management. I leave this in the guide for you to experiment with however.

Fra : Sledge

Dato : 02-02-02 22:07

hl -game cstrike -console -noipx

/Sledge