Counterstrike
Fra : SuperR

Dato : 02-02-02 14:33

Hej jeg har igennem tiderne spillet counterstrike på nettet fra min
hjemmecomputer... Jeg har lige hentet seneste opdatering men når jeg vil
logge på serverne for jeg en besked der siger at "your .dll" er fejlagtig i
"cl_dlls\client.dll". Jeg ved en lille smule om computere men er ikke totalt
haj... Måske er der en der kan hjælpe mig ud af denne krise, måske ved at
sende en "client.dll" der matcher med de servere på nettet.

Venlig Hilsen

SuperR

Fra : Devast8or

Dato : 02-02-02 16:32

Du har det originale Half-Life med CS-download versionen ikke? Jeg tror du
har glemt at opdatere dit HL også. Du skal først installere HL, så skal du
opdetere det, og derefter skal du installere CS (så vidt jeg husker).

Devast8or

--
Spamfilter activated