Læse om nye spil og anbefallinger af spil
Fra : No body

Dato : 02-02-02 02:34

Hvor kan man læse om nye spil det enten er udkommet eller bliver udkommet og
måske nogle screenshots så man oxo kan se hvordan den spillet ser ud.??

Hvad med aliens Vs predator 2 er den god ??

jeg gider kun at spillet sådan noget som soldier of fortune & Return of
castle wolfenstein o.s.v.nogle anbefallinger ??

Fra : Hmm

Dato : 02-02-02 10:15

> [...]
> måske nogle screenshots så man oxo kan se hvordan den spillet ser ud.??
>
> Hvad med aliens Vs predator 2 er den god ??

Jeg kan godt anbefale Alien vs Predator 2, det kan spillet på 3 måder, som
"Marine" - "Predator" og "Alien" , Jeg har selv spillet det som "Marine og
"Predator" men som alien kommer jeg personlig aldrig til at spille det er
utroligt svært at orienterer sig da man løber på både vægge lofter mm.

Fra : Carsten Norrbohm

Dato : 02-02-02 14:39

Jeg kan anbefale www.gamespot.com . De har rigtig mange anmeldelser af både
spil der er udkommet og spil der udkommer.
M.V.H Carsten

Fra : [DK]TaReC

Dato : 02-02-02 15:56

Prøv www.isonews.com