Spil flimre i WinXP
Fra : Dennis Andersen

Dato : 01-02-02 19:06

Hej..

Jeg har lige installert nogle spil :
Scooter Pro
Fifa 2002
Soldier of Fortune -Gold-

Når jeg starter spillet op og kommer til menu'en i hvert af de 3 spil flimre
det helt vild så jeg faktisk slet ikke kan se ret meget, men det mærkelige
er at der ikke er noget galt i de gamle spil såsom CS og Midtown Madness..

Jeg har et Woodoo 3 grafikkort

Nogen der ved og kan hjælpe mig?

--
Mvh.
Dennis Andersen

Fra : Spacemann

Dato : 02-02-02 20:52

Har du prøvet at opgradere dine drivere !!

--
Spacemann
ICQ: 144131050

Fra : Henning Lund

Dato : 02-02-02 21:36

Spacemann skrev:

>Har du prøvet at opgradere dine drivere !!
De er opdateret til de nyeste indenfor Win XP
mvh. (Dennis´s far)

--
Mvh/best regards
Henning Lund

Fra : Krumme

Dato : 03-02-02 17:13

Havde samme problem, prøv som der bliver sagt at opgradere dine driverer
især til din skærm. Det hjalp gevaldigt hos mig da jeg smed den originale
driver ud og smed en ny på putteren

Hygge

Krumme

Fra : Dennis Andersen

Dato : 03-02-02 18:54

"Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> især til din skærm. Det hjalp gevaldigt hos mig da jeg smed den originale

Det er e nyeste drivere jeg har nu, så jeg ved ikke hvad der er galt...

--
Mvh.
Dennis Andersen

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 03-02-02 23:44

On Sun, 3 Feb 2002 18:54:15 +0100, "Dennis Andersen"
<dennis.l.andersen@get2net.dk> wrote:

>Det er e nyeste drivere jeg har nu, så jeg ved ikke hvad der er galt...

Hvorhenne har du downloadet dem. ?

/*Svend

Fra : Henning Lund

Dato : 04-02-02 09:37

Svend Tveskæg skrev:

>Hvorhenne har du downloadet dem. ?
>

>/*Svend

Dav svend det var mig der hentede driverne efter et tip her fra
gruppen, jeg husker ikke lige sidens navn, men der var en masse
drivere til woodoo.