Køb af termovinduer i Tyskland ?
Fra : Smido

Dato : 01-02-02 18:06

Vi skal have skiftet en del vinduer ud, og har hørt de er væsentligt
billigere i tyskland.
Er der nogle der evt har webadresser på firmaer i Tyskland og evt erfaringer
med disse firmaer og kvaliteten?

Fra : Nyberg

Dato : 01-02-02 20:10

Hej
jeg ved ikke om det er billierg ind i danmark men tjek det en gang på
http://www.obiatotto.de/

OBI er lige som SILVAN blot med manger flere vare

MVH

René

Smido <smido_mido@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c5acb47$0$222$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Calle.

Dato : 01-02-02 23:05

"Smido" <smido_mido@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> billigere i tyskland.
> Er der nogle der evt har webadresser på firmaer i Tyskland og evt

Så meget billigere er de ikke. Har I prøvet NB vinduer, de tager f.eks. ikke
ekstra for special mål. Jeg har selv købt en del der, og er meget godt
tilfreds.

Calle

Fra : Per H

Dato : 01-02-02 23:55

ellers prøv svaneglas. de er billige og hurtig levering.

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Per H

Dato : 01-02-02 23:58

skrev:

ellers prøv svaneglas. de er billige og hurtig levering.

jeg misforstod vist....

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Nyberg

Dato : 03-02-02 10:15

Hej

her er lidt priser jeg har fundet på velux

55 x 78 157,99 ?
66 x 98 204.00 ?
114 x 118 275.59 ?

mvh