MOHAA på strandtur
Fra : tmv

Dato : 01-02-02 16:09

Jeg er kommet over stranden (run forrest, run!) og står nu sammen med de få
overlevende bag den store bunker...
Bossen sender de to gokker på løbetur på tværs hvor de (selvfølgelig) bliver
nakket... Jeg bliver sendt i det nærmeste bombekrater og finder en sniper og
nakker dem ved LMG'erne oppe på toppen af bakken... Men der kommer hele
tiden nye til, hvad skal jeg gøre her????

tmv

Fra : René Pihl

Dato : 01-02-02 17:02

On Fri, 1 Feb 2002 16:08:43 +0100, "tmv" <torvar@hotmail.com> wrote:

> [...]
>nakker dem ved LMG'erne oppe på toppen af bakken... Men der kommer hele
>tiden nye til, hvad skal jeg gøre her????

Hvis du kikker kidt efter så er der et interval mellem dem der kommer
hen til maskingeværerne efter du har snipet dem. Benyt den tid til at
løbe hen til det næste krater. Dette kan gøres en 3 - 4 gange .Til
sidst er du så tæt på skyttegraven at du kan løbe hen til den og hoppe
ned i den. Håber det hæjlper lidt.

René

Fra : tmv

Dato : 02-02-02 13:14

> [...]
> løbe hen til det næste krater. Dette kan gøres en 3 - 4 gange .Til
> sidst er du så tæt på skyttegraven at du kan løbe hen til den og hoppe

hmm... ikke just... bliver nakket hele tiden...

Efter det første krater skal jeg løbe mod bakken til det bombekrater helt
inde ved skrænten, ikke?
Og så væk fra skrænten til det tredje og så hen til skyttegraven?

Eller er der en anden vej???

Hjælp, jeg er ved at blive skør over ikke at kunne komme videre...

/tmv

Fra : Madsen

Dato : 02-02-02 16:34

On Sat, 2 Feb 2002 13:13:40 +0100, "tmv" <torvar@hotmail.com> wrote:

>Efter det første krater skal jeg løbe mod bakken til det bombekrater helt
>inde ved skrænten, ikke?
>Og så væk fra skrænten til det tredje og så hen til skyttegraven?

korrekt

>Eller er der en anden vej???

Nej, området er mineret

Men du skal krybe sammen i krater 2 og 3 og bruge sniper riflen til at
nakke tyskerne oppe ved maskingeværene. Så har du nogle
sekunder inden der kommer nye skytter frem og du kan spurte
hen til det næste krater

Mvh Madsen