Metra Kit Variator!
Fra : Kasper Hauge

Dato : 01-02-02 14:50

Hej NG

Jeg var lige inde på metrakit.dk for at tjekke nogle tundele!!! Jeg så
varioen til 448 kr. Er der nogle der har eferinger med denne lille sag? Kan
den måle sig med polini og malossi´s varioér????

Mvh Kasper Hauge

Fra : Mads Jensen

Dato : 02-02-02 01:27

"Kasper Hauge" <hauge@hansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Kan
> den måle sig med polini og malossi´s varioér????

Jeg har ikke prøvet den variator, men jeg ved at det er DR der har
produceret den...

Mads

Fra : RpR

Dato : 02-02-02 07:56

> Jeg har ikke prøvet den variator, men jeg ved at det er DR der har
> produceret den...

Og hvor ved du så lige det fra?
Kender en der har MK varioen da den fulgte med til hans SP kit, og han
klager skam ikke, og han har haft Multivar.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Mads Jensen

Dato : 02-02-02 20:52

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kender en der har MK varioen da den fulgte med til hans SP kit, og han
> klager skam ikke, og han har haft Multivar.

Sagde jeg at DR laver dårlige variatorer ?

Mads

Fra : RpR

Dato : 03-02-02 13:03

> Sagde jeg at DR laver dårlige variatorer ?

Nej, det siger jeg =)
DR er discount parts.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-02-02 21:14

> Nej, det siger jeg =)
> DR er discount parts.

Hvor får du det fra? Jeg har haft en Cylinder fra dem , og den var ganske
glimrende, til den havde kørt 10000km så rykkede den faktisk rigtig godt !

/Thomas

Fra : Kasper Hauge

Dato : 03-02-02 22:38

tak for svarene....dem kunne jeg virkelig godt bruge......#NOT"!

Fra : RpR

Dato : 04-02-02 15:29

> Hvor får du det fra? Jeg har haft en Cylinder fra dem , og den var ganske
> glimrende, til den havde kørt 10000km så rykkede den faktisk rigtig godt !

DR er Top Performances lavpris afdeling.
Og så tillader nogle forhandlere endda at tage en herregård for dem.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com