Hvordan spiller man på Boomtown???
Fra : Night Hawk

Dato : 01-02-02 00:10

har downloadet det klient program, og lavet et nick inde på deres hjemmeside
men hver gang jeg prøver at gå på deres servere siger den at det er et
ugyldigt nick.
Hvis jeg så prøver jubii siger den den noget med at man skal være C client
eller sådan noget!!!
Nogle der kan komme med en guide som selv et barn i en vugge kunne finde uf
af???

Ps: der er vel ikke nogle der har nogle ip adresser til nogle gode servere
gerne danske!!!

tak på forhånd

Fra : Lars Haugaard Jensen

Dato : 01-02-02 00:30

[SNIP]

> Ps: der er vel ikke nogle der har nogle ip adresser til nogle gode servere
> gerne danske!!!

prøv at søg på dansk google efter "netcafè" eller lign.

Fra : MOA

Dato : 01-02-02 01:10

Hvilken type spil??

Hvis du f.eks. spiller UT behøves du ikke at være medlem af noget som helst
for at spille, du kan se boomtowns servere under internet games

MOA

Fra : Night Hawk

Dato : 01-02-02 01:12

Fra : MOA

Dato : 01-02-02 01:52

helt ok

men du kan undgå problemet ved at spille UT i stedet...he he

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 01-02-02 02:29

Jo her er der masser af CS serveres ,fuck boomtown og deres betalings
servers
http://www.serversforfree.dk/site/main.php

Fra : Herold

Dato : 01-02-02 10:26

> Jo her er der masser af CS serveres ,fuck boomtown og deres betalings
> servers

Siden hvornår har man skulle betale for at spille på Boomtown?

Fra : Kenneth Kold Johanse~

Dato : 01-02-02 13:13

Jacob@boomtown.ikkespamme.net writes:

>Siden hvornår har man skulle betale for at spille på Boomtown?

Så vidt jeg ved, har man altid skullet betale på Boomtown!
Da de skiftede fra Jubii til Boomtown, fik man at vide, at det blev
betalingsservere!
Jeg har ikke spillet på dem siden, for jeg vil heller ikke betale for det,
det er nok, at man betaler for at være på nettet, men også for at spille
på deres server, det er for meget!

Kold

Fra : Jacob

Dato : 02-02-02 11:00

Det er så ikke rigtigt så vidt jeg ved skal man kun betale for at spillet på
nogle få af deres servere, og da de har en del servere burde det ikke være
så svært at finde en hvor man ikke skal betale for at joine.

Fra : Night Hawk

Dato : 02-02-02 11:07

Fra : Herold

Dato : 02-02-02 17:58

> Så vidt jeg ved, har man altid skullet betale på Boomtown!

Nope, det har aldrig kostet penge at spille Counter-Strike på Boomtown.

> Da de skiftede fra Jubii til Boomtown, fik man at vide, at det blev
> betalingsservere!

Nej. Der er adgang til alle serverne uden betaling.

Fra : Jacob

Dato : 02-02-02 11:03

Hvis det er sådan at du ikke vil have programmet BoomTown@Home kørende hele
tiden, kan dette godt undgås...
Gå ind i mappen /cstrike som ligger i dit halflife bibliotet, så åbner du
filen config.cfg med notepad/notesblok, Dette er den fil som bliver loaded
hver gang du joiner en server, I bunden er der nogle linier med:
setinfo "lefthand" "#"
setinfo "vgui_menus" "#"
osv.
under dem indsætter du linierne:
setinfo pass <det pass som du har valgt på boomtown (uden < og > omkring)>
setinfo name "det navn som du er registreret med"

> [...]
> eller sådan noget!!!
> Nogle der kan komme med en guide som selv et barn i en vugge kunne finde

Gå ind på www.spir.dk tryk på servers og tryk på eksporter serverlisten til
dit eget half-life, så får du alle gode servere.