Hjælp til mohaa
Fra : lovend

Dato : 30-01-02 20:03

Hejsa

Jeg er nået til mission2 hvor man bliver sat af på omaha i en båd .... men
hvordan kommer man vidre jeg bliver nakket hele tiden
Håber der er en der kan hjælpe
m.v.h lovend

Fra : Mogens

Dato : 31-01-02 21:17

On Wed, 30 Jan 2002 20:03:15 +0100, "lovend" <lovend@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg er nået til mission2 hvor man bliver sat af på omaha i en båd .... men
>hvordan kommer man vidre jeg bliver nakket hele tiden

Løb for livet. hæ hæ

Du skal spæne hen til den nærmeste dynge pæle og
dukke dig mens du venter på at tyskerne finder noget
andet at skyde på. Så videre frem mod de næste pæle
eller en "spansk ridder" ( krydsede stålbjælker ) og duk
dig igen. Hver gang du finder noget at dukke dig bag,
vil tyskerne skyde på noget andet og så får du nogle
sekunder til at løbe videre.

Oppe på stranden, lidt til venstre for der hvor
du starter er der en samarit hvor du kan få lappet de
værste huller inden du spæner videre.
Kik efter et stort sort bombekrater oppe ved pigtråden.
Der er dine kammerater og du skal hen til venstre hvor
din overordnede har en ordre til dig.

Mvh Mogens

Fra : René Pihl

Dato : 01-02-02 10:00

> [...]

>Jeg er nået til mission2 hvor man bliver sat af på omaha i en båd .... men
>hvordan kommer man vidre jeg bliver nakket hele tiden

Hej !

Prøv at bruge de store metalforemål til at søge dækning bag. Jeg
gjorde det at jeg løb fra den ene forhindring til den anden. Holdt en
lille pause på en 5 - 10 sekunder for at orientere mig og løb så
videre til den næste forhindring. Halvvejs oppe på standen er der en
medic der sidder og tilser en såret soldat. Gem dig bag ved den
forhindring han sidder ved og han giver dig full health igen. Når du
først kommer op til pigtrådsforhindringen er du fakrisk over det
værste. God fornøjelse.

René