mohaa demo hilfe
Fra : Torben Larsen

Dato : 31-01-02 15:50

OK, jeg er ikke så kvik, men i sp demoen, kan jeg ikke finde videre:
Vejen er spærret af pigtråd og til venstre går man gennem en skyttegrav,
hvor der for enden ligger to døde tyskere, men jeg kan kun hoppe op på
kanten af deres skyttegrav. Hvis jeg slipper frem-tasten falder jeg ned
igen. Skal jeg en anden vej ??

Torben

Fra : Mogens

Dato : 31-01-02 16:42

On Thu, 31 Jan 2002 15:50:20 +0100, "Torben Larsen"
<turbonegro@[REMOVE]hotmail.com[THIS]> wrote:

> [...]
>hvor der for enden ligger to døde tyskere, men jeg kan kun hoppe op på
>kanten af deres skyttegrav. Hvis jeg slipper frem-tasten falder jeg ned

Er du inde i byen ?

Har du mødt kampvognen ? Hvis ikke, så skal du ind i det
sidste hus til højre. Kik ud af vinduet bag på huset, skyd
kampvognen en enkelt gang og spæn væk inden den
skyder tilbage.

Mvh Mogens

Fra : Torben Larsen

Dato : 01-02-02 00:36

"Mogens" <moveng@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> sidste hus til højre. Kik ud af vinduet bag på huset, skyd
> kampvognen en enkelt gang og spæn væk inden den

Been there........done that
Jeg har bare fulgt stien, og er nu ved slutningen af den....Det er altså
Single Player demoen vi snakker om.
Mission3 Level3 Så vidt jeg ved....Nebelwürfer thingomabobs........

Torben

Fra : Mogens

Dato : 01-02-02 13:58

On Fri, 1 Feb 2002 00:36:00 +0100, "Torben Larsen"
> [...]

>Single Player demoen vi snakker om.
>Mission3 Level3 Så vidt jeg ved....Nebelwürfer thingomabobs........

Du skal have kampvognen til at lave hul i muren så du kan komme
videre. Herefter er der mere bykamp og så skal du ind i det sidste
hus til venstre, ud gennem bagsiden og følge grøften til du havner
på kirkegården. Videre hen forbi kirken til du finder marken med
de 4 Nebelwurfers

Mvh Mogens

Fra : komboboy

Dato : 31-01-02 17:20

.......Prøv at se på dit kompas og hold retningen efter den prik i yderkanten
af kompasset...så farer man ikke så nemt vildt

Fra : Torben Larsen

Dato : 01-02-02 00:37

"komboboy" <komboboy@hotmail.com> wrote in message
> ......Prøv at se på dit kompas og hold retningen efter den prik i
yderkanten
> af kompasset...så farer man ikke så nemt vildt

Ja, men der er spærret af fransk løvskov (eller normandisk.....)

Torben

Fra : Jacob Holm

Dato : 01-02-02 03:52

Torben Larsen wrote:

> "komboboy" <komboboy@hotmail.com> wrote in message
> yderkanten
>
> Ja, men der er spærret af fransk løvskov (eller normandisk.....)
>
> Torben

Jeg tror du er der hvor man skal ind i det hus der ligger tættest på
muren og så ud bagved. Det ligger vist direkte overfor den afspærring du
snakker om.

Mvh. Jacob.