T-Rex Begrænsning
Fra : KK

Dato : 31-01-02 09:01

Hejsa NG

Jeg har fået mig en T-Rex her i efteråret, og ja 55 km/t er ikke så sjov
længere..

Så mit spørgs.
Hvordan er T-Rex'en begrænset..?
Er det kun ved en skive i Vario'en, eller er der mere..?
Ville det være nødvendigt at udskift til en POLINI variator..?

På forhånd tak
"Monster Piloten"

Fra : Mads Jensen

Dato : 31-01-02 14:55

"KK" <t-rex@t-rex.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det kun ved en skive i Vario'en, eller er der mere..?
> Ville det være nødvendigt at udskift til en POLINI variator..?

Der sidder en skive i variatoren, og et blindrør på udstødningen.
Det er ikke nødvendigt at skifte til en Polini variator, men hvis du gør
det, vil du få lidt mere optræk + ca. 5 km/t på toppen.
Hvis du bare fjerner begrænsningerne, vil den komme til at køre ca. 75 km/t.

Mads

Fra : Morten Christensen

Dato : 31-01-02 15:20

arh... 75...? mon ikke nærmere det er 65??

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Tobias Jensen

Dato : 31-01-02 18:52

Næææ... Det er jo en 45 km/t

--

Tobias Jensen

Fra : Morten Christensen

Dato : 31-01-02 21:27

Ups, det havde jeg ikke set... sorry!

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Titan K. Møller

Dato : 01-02-02 07:04

> Ups, det havde jeg ikke set... sorry!

T-Rex bliver da kun lavet som 45'er?

Fra : kTTs

Dato : 01-02-02 11:42

"Titan K. Møller" <dsl3789@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> T-Rex bliver da kun lavet som 45'er?

men det er nøjagtig samme ged som Dr. Big bortset fra topstykket og
potten... udover det laves T-Rex også i en 150ccm udgave...

Fra : Kasper Hauge

Dato : 01-02-02 12:52

jep men til gengæld er den også TUDE grim------!

Fra : KK

Dato : 04-02-02 13:50

> Der sidder en skive i variatoren, og et blindrør på udstødningen.

Er du sikker på at der er et blindrør på udstødningen..?? eller er jeg
blind..