Swich?
Fra : Lasse Benjaminsen

Dato : 30-01-02 14:10

Hej NG
Fik lige et par nyttige fiduser i en anden tråd omkring mini-netværk.
Spørgsmål: Er det knaldhamrende ligegyldigt hvilken swich jeg anskaffer mig?
Skal bruges til at forbinde 2 tidlige iMacs til adsl.

på forhånd tak/ Lasse

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 30-01-02 14:18

In article <B87DAF30.479F%lasse@teliamail.dk>, Lasse Benjaminsen wrote:
> [...]
> Spørgsmål: Er det knaldhamrende ligegyldigt hvilken swich jeg anskaffer mig?
> Skal bruges til at forbinde 2 tidlige iMacs til adsl.

Køb en med extern strømforsyning, den er uden blæser og larmer ikke.

JonB

Fra : Ben Knudsen

Dato : 30-01-02 15:10

Til det brug, kan du vist slippe afsted med hvadsomhelst... Selv har jeg
nu gode erfaringer med Netgears switche og hubs. De er billige, små og
lydløse - og kvaliteten er bedre end de helt billige plastiksataner. Find
dem på www.edbpriser.dk

Mvh Ben

Fra : Per Madsen

Dato : 30-01-02 15:58

Lasse Benjaminsen <lasse@teliamail.dk> wrote:

> [...]
> Spørgsmål: Er det knaldhamrende ligegyldigt hvilken swich jeg anskaffer mig?
> Skal bruges til at forbinde 2 tidlige iMacs til adsl.

Jeg har lige købt en 5-port 10/100 Mbps NWay switch fra ALLNET hos den
lokale PC-pusher for 395,-. Det tog små 20 minutter at forbinde diverse
kabler og konfigurere mine to iMac's. Nu har jeg dem begge på min 384
adsl forb. Så det er ret let, og hos mig fungerer det (indtil videre)
til UG.

Per

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 30-01-02 16:12

> [...]

> Spørgsmål: Er det knaldhamrende ligegyldigt hvilken swich jeg anskaffer mig?
> Skal bruges til at forbinde 2 tidlige iMacs til adsl.

Vi har en ret funky model i iMac bondi/design fra eTen. Den fåes i 5 & 8
ports og virker perfekt.

Du kan finde den via www.edbpriser.dk

--
Ciao Jesper )