Outlook express besvar
Fra : Kurt Petersen

Dato : 29-01-02 22:27

Jeg ved godt at det her er et dumt spørgsmål men når jeg svarer til nogle
her i dk.spil.computer sp kan man ikke se det jeg har svaret hvad er der
galt??????

Fra : tmv

Dato : 29-01-02 22:39

"Kurt Petersen" <kurtpetersen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved godt at det her er et dumt spørgsmål men når jeg svarer til nogle
> her i dk.spil.computer sp kan man ikke se det jeg har svaret hvad er der
> galt??????

Hvis dit system svarer med Sv: i stedet for Re: går det galt!

Det hjalp for mig, da jeg rettede det!

/tmv

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-01-02 00:19

On Tue, 29 Jan 2002 22:38:48 +0100,
tmv <torvar@hotmail.com> wrote:

> "Kurt Petersen" <kurtpetersen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Hvis dit system svarer med Sv: i stedet for Re: går det galt!
>
> Det hjalp for mig, da jeg rettede det!

Korrekt. De fleste danske usenet servere er sat op til kun at
acceptere posts der følger hvisse standarder på Internet.

begin er f.eks. et ord MS ikke kan lide i starten af en linie.
Nogle versioner af OE tror at så starter et defekt attachment.
MS ønsker ikke at rette dette, da det er en smart feature.

Microsoft produkter er generelt ikke specielt gode til at overholde
nogen standarder. Jeg er glad for at de ikke sælger skrutrækkere,
så ville de vel forsøge at sælge stjerneskruetrækkere med 5 arme
til deres egne skruer, og påstå at det var helt alm.
stjerneskruetrækkere, og at de andre skruefabrikanter bare
havde at tilpasse sig.

Fra : Seth

Dato : 30-01-02 10:18

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> wrote in message

> Korrekt. De fleste danske usenet servere er sat op til kun at
> acceptere posts der følger hvisse standarder på Internet.

Povl, hvorfor sender du lige en vedhæftet fil med i dit svar? Jeg kan ikke
se html i din besvarelse...virus?

Seth

Fra : Brian Høy

Dato : 30-01-02 18:29

"Seth" <crow_104@hotmail.com> wrote in message
> Povl, hvorfor sender du lige en vedhæftet fil med i dit svar? Jeg kan
ikke
> se html i din besvarelse...virus?

det gjorde han nu heller ikke, han skrev

> [...]
>til deres egne skruer, og påstå at det var helt alm.
>stjerneskruetrækkere, og at de andre skruefabrikanter bare

Jeg kan nu godt i nogle tilfælde lide den feature, da man med f.eks. mpeg
filer, kan hente første del, og se hvad det er, uden at skulle hente det
hele.

Gør den det også med Begin ?

Test følger:

Begin Dette er en test.
Ja det er det

Fra : Bent

Dato : 31-01-02 00:45

Hvis man downloader Outlook Express 6,0 er der
ingen problemer mere.(det er gratis.)
Mvh. Bent

Fra : Klaus

Dato : 30-01-02 10:27

Du skal trykke Svar til gruppe frem for besvar.

Klaus

Fra : MrCoolkid

Dato : 30-01-02 17:08

hvordan ændrer man OE til at svare med re i stedet for sv

Asbjørn

Klaus <klaus@hoengaard.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:i0P58.3244$m6.293358@news000.worldonline.dk...

Fra : Kasper Petersen