MOHAA
Fra : montego

Dato : 29-01-02 21:48

Er i den bane med alle de sniper hvor man skal finde en kampvogn,kan ikke
finde dem,HJÆLP mig ,for jeg kan ikke se dem,er nok død 100 gange,og mine
nerver er ved at være tyn slidte

Fra : Madsen

Dato : 30-01-02 00:08

On Tue, 29 Jan 2002 21:47:44 +0100, "montego" <skodbil@yahoo.com>
wrote:

>Er i den bane med alle de sniper hvor man skal finde en kampvogn,kan ikke
>finde dem,HJÆLP mig ,for jeg kan ikke se dem,er nok død 100 gange,og mine
>nerver er ved at være tyn slidte

Du skal ned ad gaden og ind ad den sidste dør til højre.
Inde bagved kigger du ud ad vinduet og så kommer
kampvognen. Skyd den 1 gang og spæn tilbage til gaden

Mvh Madsen

Fra : Sadat

Dato : 30-01-02 18:24

"montego" <skodbil@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er i den bane med alle de sniper hvor man skal finde en kampvogn,kan ikke
> finde dem,HJÆLP mig ,for jeg kan ikke se dem,er nok død 100 gange,og mine
> nerver er ved at være tyn slidte

Den er også svær... du skal kigge på alle tage i alle bygninger efter
snipere.. nak dem du kan se, save og så gå videre og nak de næste. Bliv ved
indtil du har nakket dem alle sammen. Længere ind i banen er de inde i et
hus... bare rolig kan ikke undgå det.

De er på tage, vinduer, bag ved mure...

--
Sadat ~ No Ones Iller