Nancy Sinatra
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-01-02 22:37

Tv reklamerer med en verry bedst-cd med Nancy Sinatra. Det lyder til at være
rigtig god musik. Der er både livlige slagere og blide tårepersere. Så der
er noget for enhver.

Hilsen Åge.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-01-02 22:38

"Åge Halldorsson" wrote:

> Tv reklamerer med en verry bedst-cd med Nancy Sinatra. Det lyder til at være
> rigtig god musik. Der er både livlige slagere og blide tårepersere. Så der
> er noget for enhver.

For når TV siger det, så må det jo passe

Fra : rectum moses

Dato : 28-01-02 23:09

> [...]
være
> rigtig god musik. Der er både livlige slagere og blide tårepersere. Så der

Nancy Sinatra? er det ikke sådan noget rock'n'roll? djævlens musik? ej, det
kan jeg sgu ikke strikke til. Nej, jeg vil hellere have noget kvali a la
Bjørn Tidemann og Jimmy og René.

Fra : DatZun Ink

Dato : 28-01-02 23:29

"rectum moses" <6x104138@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Bjørn Tidemann og Jimmy og René.
>

> Jeg vil helst ikke tænke over det jeg hører,
det er også så svært med det engelsk,og de hylende trompeter,
jeg vil helst kunne læse lidt mens jeg hører musik.
I TV tror de vi vil udfordres,men vi vil jo alle(blink-blink)
høre det vi kender så godt.
^^
oo
~

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 28-01-02 23:03

> [...]

> lyder til at være rigtig god musik. Der er både livlige slagere
> og blide tårepersere. Så der er noget for enhver.

Jeps! Hvis altså enhver gider at høre på schlägere og tårepersere
(må kun familiesammenføres hvis de er over 24 år!) der er 30-40 år
gamle og indsunget af en forholdsvis talentløs ung dame (dengang! -
altså ung), der alene kom frem på sin fars gode navn samt det at
hun lå i med en rimelig musikskriver....

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Flemming

Dato : 28-01-02 23:28

On Mon, 28 Jan 2002 23:02:50 +0100 "Bjørn Løndahl" <bear@flirt.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> [...]
> altså ung), der alene kom frem på sin fars gode navn samt det at
> hun lå i med en rimelig musikskriver....

Nok er Nancy ikke verdens største sangerinde men hun har alligevel lavet en
hel del gode numre bl.a these boots are made for walking, summer wine og
something stupid

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 28-01-02 23:44

Flemming <culture@post3.tele.dk> skrev i

> Nok er Nancy ikke verdens største sangerinde men hun har
> alligevel lavet en hel del gode numre bl.a these boots are made
> for walking,

Som vel blev en succes netop på grund af nummeret - ikke p.gr.af
NS?

> summer wine

Mjahhhh......

> og something stupid

Som da vist var udgivet som et Frank Sinatra-nummer med medvirken
af lille Nancy?

Anyway - "Theese Boots" er OK, og det er "Jacson" vel egentlig også
(begge af Lee Hazelwood så hudt jeg hvisker?).

Men derfra og så til at købe en hel CD med hende i 2002? Me thinks
not

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-01-02 19:18

Bjørn Løndahl <bear@flirt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:k7k43a.8r5.ln@news.4952.dk...
> [...]
> NS?

> Men derfra og så til at købe en hel CD med hende i 2002? Me thinks
´________

Så drop det Isbjørn, og køb med optagelse med lyde fra et vejarbejde. Det er
da "musik" du kan forstå

Hilsen Åge

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 02-02-02 08:43

> ´________
>
> Så drop det Isbjørn, og køb med optagelse med lyde fra et
> vejarbejde. Det er da "musik" du kan forstå

Hør nu her, tÅge: Det ville klæde dig at holde dig til at skrive om
noget du har forstand på, og så lade dine tåbelige gætterier på
hvad andre her i gruppen bryder sig om, blive i dit lille hoved,
eller du kunne subsidiært underholde din yndlingspølsemand med dine
betragtninger.

Du har dog selvfølgelig ret i, at fx lyde fra et vejarbejde nok har
lidt mere dynamik og beat end den gennemsnitlige dansktop-schläger