lokal netværk
Fra : gimse

Dato : 28-01-02 13:25

hej gruppe jeg har lavet mig et lille netværk med en nyere maskine og en
ældre p233 med et lille bitte grafik kort, jeg kan godt spille hjerterfri
men kunne godt tænke mig noget mere på,hvad kan anbefales af forskellige
spil.

Fra : Gizmoduck

Dato : 28-01-02 14:05

On Mon, 28 Jan 2002 13:24:34 +0100, "gimse" <kimkri@get2net.dk> wrote:

> [...]
>men kunne godt tænke mig noget mere på,hvad kan anbefales af forskellige

det kommer jo helt an på genre...en p233 kan køre en del gamle
multiplayer spil...i fps genren: duke nukem 3d, quake serien(nogen af
dem) og selvfølgelig kongen: doom

real time strategy: red alert, warcraft 1+2, startcraft

diverse ældre bilspil

og mange andre (det er her andre skal blande sig hehe)

--

Giz

Remember:
If at first you don't succeed...
skydiving is not for you

Fra : Simon Nejmann

Dato : 28-01-02 14:26

> [...]

>men kunne godt tænke mig noget mere på,hvad kan anbefales af forskellige

Doom, Quake 1 (2 måske), Starcraft, Red Alert, Diablo ... Hmm, ikke
flere forslag herfra - måske kommer jeg på flere senere? Hvilken genre
foretrækker du egentlig indenfor computerspil?

God fornøjelse med netværket.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : gimse

Dato : 28-01-02 19:11

det er helt fint med de nuværende forslag tak skal i have