HalfLife - Opposing Force: Hvad er den hel~
Fra : daan

Dato : 27-01-02 22:50

Nu har jeg installeret HalfLife fra generation pakken, men vil med det samme
installere Opposing Force, jeg har/får bare hele tiden nogle små
komplikationer og installationen lykkedes ikke.
Er der nogen der har samme pakke og kender til at installere Opposing Force
via Generation pakken, for jeg få hele tiden OF til at ikke fungere (under
install. får jeg meldningen "OF blev ikke installeret. Iinstallere først OF"
(åndsvag meldning, men det er sådan ca. den meldning jeg får.)).
Hvad er den helt rigtige måde at installere OF på fra Generationpakken?
-
david

Fra : daan

Dato : 28-01-02 15:13

Jeg tror at det er installeret nu, jeg eksekverede "opforup" filen og
mærkeligt nok installerede den fil tilsyneladende OF (den er ellers kun en
opdatering, filen altså).
Men selve den indbyggede installationsproces for OF i 'generation' pakken
duer vist hermed ikke, kan man vist roligt sige.
..
david