cs lan problemer
Fra : Lars Tandrup Jensen

Dato : 26-01-02 14:47

Hej alle
Er der nogen her der kan hjælpe med følgende lan problem
når vi spiller over net, får vi følgende meddelse i cs ver 1.0.0.3

Could not connect to game server, Reason. lan servers are restricted to
local clents class c.

håber nogen kan hjælpe hurtigt

Lars

Fra : Søren Kay

Dato : 27-01-02 13:08

Hej Lars.
Hvis du får løst dit problem vil jeg meget gerne høre fra dig da jeg har
samme problem.

mvh. Søren
kay@mail1.stofanet.dk

Fra : LarsTJ

Dato : 27-01-02 13:21

jeg har ikke fået løst mit problem håber nogen vil hjælpe

Fra : J Skantse

Dato : 27-01-02 17:48

Class C er IP addresser fra 192.xxx.xxx.xxx til 223.xxx.xxx.xxx

Se evt en definition :
http://webopedia.lycos.com/TERM/C/Class_C_network.html.

mvh/Jørgen

Fra : J Skantse

Dato : 27-01-02 18:18

Glemte lige at nævne at det altså betyder at din IP addresse på alle
maskiner skal ligge i dette område hvis du vil spille LAN.

Hvis du af en eller anden grund ikke kan ændre IP addressen, mener jeg blot
du kan vælge 'online play' i CS og starte en server.
Det kræver så at du har officielle won id's til alle maskiner.
Evt er det en ide at give spillet et password, det bliver jo registreret på
nettet så hvem som helt kan joine.

mvh/Jørgen

Fra : Decker

Dato : 27-01-02 20:52

["Lars Tandrup Jensen" <larstj@post4.tele.dk> wrote:]

>Could not connect to game server, Reason. lan servers are restricted to
>local clents class c.

I kører formodentlig ikke i IP adresse-intervallerne 10.*.*.* og
192.168.*.*

En server sat op med "SV_LAN 1" tillader formodentlig ikke at benytte
andre IP adresse-intervaller end 'Klasse C'.

--
/Decker - http://www.planetquake.com/quark - map-editor for Half-Life and more.
decker:AT:planetquake:DOT:com