Distribueret newreader
Fra : walther

Dato : 25-01-02 20:28

Hej,

Jeg læser dagligt news på 3 forskellige macs (og en Unix og en PC, men
det er ikke problemet), og jeg er lidt træt af læse samme nyheder flere
gange.
Findes der en newsreader der kan holde styr på hvad jeg har læst, eller
er jeg nødt til at lave et script/program der uploader preferencer før
og efter til en server?

tak,
walther

Fra : Jesper

Dato : 25-01-02 20:59

in article 250120022027326708%walther_hansen@hotmail.com, walther at
walther_hansen@hotmail.com wrote on 25/01/02 20:27:

> [...]
> Findes der en newsreader der kan holde styr på hvad jeg har læst, eller
> er jeg nødt til at lave et script/program der uploader preferencer før

Løsningen på dit problem er en skaldyrskonto (shell account) hvor du
installerer Pine på som du så accesser via Telnet/SSH
--
Jesper
OS X does not crash.. operators do

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 26-01-02 14:00

Jesper <pinebox@myrealbox.com> writes:

> Løsningen på dit problem er en skaldyrskonto (shell account) hvor du
> installerer Pine på som du så accesser via Telnet/SSH

Pine er bedst til post, og ubedst til news.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 27-01-02 19:12

thunderbear@bigfoot.com (Thorbjørn Ravn Andersen) writes:

> Pine er bedst til post, og ubedst til news.

Enig. Hvis udgangspunktet er en en shelle konto, så kig i stedet på

Gnus
http://gnus.org

eller

slrn
http://www.slrn.org

De er lavet til at håndtere nyhedsgrupper.

-j

--
"Er der mon lys hos Josbarnet?"

Fra : David Blangstrup

Dato : 26-01-02 04:09

On Fri, 25 Jan 2002 20:27:32 +0100, walther wrote
(in message <250120022027326708%walther_hansen@hotmail.com>):

Prøv Hogwasher, find den på http://versiontracker.com eller
http://asar.com
- David

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 26-01-02 04:10

On Sat, 26 Jan 2002 4:38:32 +0100, David Blangstrup wrote
(in message <01HW.B877E348000181A201A90638@news.cybercity.dk>):

> On Fri, 25 Jan 2002 20:27:32 +0100, walther wrote
> [...]

Der er en beta til X på trapperne, any time soon
- David

--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-01-02 13:52

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Prøv Hogwasher, find den på http://versiontracker.com eller

hvordan hjælper det walther?

<icq:131382336>

Fra : Martin Edlich

Dato : 26-01-02 14:18

In article <1f6meam.1s015fg11pjap8N%spam@reippuert.dk>,
spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> hvordan hjælper det walther?

David er i virkeligheden en robot, der skriver "Hogwasher" hver gang den
ser et indlæg med ordet "newsreader". En tilsvarende, men mere
aggressiv, variant findes også, den skriver bare "MacSOUP" hver gang.

Fra : David Blangstrup

Dato : 26-01-02 14:28

On 26.1.2002 14:18, in article
newsspam3-F383FE.14180626012002@dtext.news.tele.dk, "Martin Edlich"
<newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> David er i virkeligheden en robot, der skriver "Hogwasher" hver gang den
> ser et indlæg med ordet "newsreader". En tilsvarende, men mere
> aggressiv, variant findes også, den skriver bare "MacSOUP" hver gang.

This-is-an-automatic-reply.
I-am-completely-operational-and-all-my-circuits-are-functioning-perfectly.
LOL.
How-did-you-find-out?
- HAL

Fra : Martin Edlich

Dato : 26-01-02 16:21

In article <B8786D77.C406%david@blangstrup.dk>,
David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> This-is-an-automatic-reply.
> I-am-completely-operational-and-all-my-circuits-are-functioning-perfectly.

Please reboot.

> How-did-you-find-out?

Kørte en Turing test.