Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
omni bounce?
Fra : Assassin

Dato : 25-01-02 16:37

Nogen der ved hvor omni bounce flash-hætter kan købes?

Fra : Henri

Dato : 25-01-02 18:24

Photo-AV i Holbergsgade i København........................egentlig skal man
være momsregistreret, men med lidt snedighed går det
nok...............koster 239 ex.moms.......................
venlig hilsen

Assassin <martin_dk97@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c517baf$0$62866$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Pico

Dato : 25-01-02 23:31

Den kan også købes på den anden side af gaden hos Foto C og det er detail
og koster 24o kr. inkl.. moms. )

Pico

Fra : JJ

Dato : 26-01-02 21:52

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> wrote in message

> Den kan også købes på den anden side af gaden hos Foto C og det er detail
> og koster 24o kr. inkl.. moms. )

Ups, så er jeg blevet rippet hos Photografica i Skindergade.
295.- for en Stofen Omnibounce.....

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 29-01-02 23:32

"JJ" <noway@spam.com> skrev i en meddelelse
> Ups, så er jeg blevet rippet hos Photografica i Skindergade.
> 295.- for en Stofen Omnibounce.....

Jeg har lige købt en hos fotoC til min speedlite 420EX og jeg har bøffet
295.- for den.

Henrik

Fra : Jacob Langvad Nilsso~

Dato : 30-01-02 11:05

d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:

> Nogen der ved hvor omni bounce flash-hætter kan købes?

foto/c i holmbergsgade, kbh og gasværksvej, kbh. der har jeg selv købt en i
tidernes morgen. men de er ret ubrugelige.. ingen bruger dem mere.. det var
vist bare en bølge fra midt-halvfemserne :)

jacob

Fra : Pico

Dato : 30-01-02 17:57

"Jacob Langvad Nilsson" <mail@jacoblangvad.dk> skrev i en meddelelse news:B87D83C8.1FFE%mail@jacoblangvad.dk...
> d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:
>
>klip<
> tidernes morgen. men de er ret ubrugelige.. ingen bruger dem mere.. det var
> vist bare en bølge fra midt-halvfemserne :)

Så prøv at se når der er pressemøde, over halvdelen af fotograferne bruger dem.
Jeg er da også yders godt tilfreds. Jeg har lige taget en hel film af barnebarnet (1½
år) uden nogen røde øjne eller nogen nævneværdig slagskygger. Alle billeder
er taget indendørs og med omni bounce. Det er noget bedre end at bruge loft
og væge. Selvfølgelig skal det være en blitz af en vis styrke, omni bounce sluger
noget lys.
Pico

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 30-01-02 19:05

"Jacob Langvad Nilsson" <mail@jacoblangvad.dk> skrev i en meddelelse
> men de er ret ubrugelige.. ingen bruger dem mere.. det var
> vist bare en bølge fra midt-halvfemserne :)

Jeg ryster lidt på hoved ... Ahhh det var dejligt

Henrik

Fra : Tommy Hansen

Dato : 30-01-02 19:20

Jacob.

Lad være med at udtale dig, hvis du ikke ved bedre !

Ganske rigtigt bruges Omni Bounce af alle proff. fotografer til on location
foto. Det er klart at den ikke erstatter studielys.

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...