Hjerterfri i lokalt netværk (med XP)
Fra : kcdc

Dato : 24-01-02 23:50

Hej alle i gruppen!

Jeg undrer mig gevaldigt over hvordan jeg kan få hjerterfri til at virke i
et lokalt netværk, det dutter bare ikke....

kcdc

Fra : Rasmus Keil

Dato : 25-01-02 10:26

Det er fordi hjerterfri bruger netværks protokollen NetBEUI, som i nok ikke
har installeret.

Rasmus

Fra : kcdc

Dato : 26-01-02 01:03

Joh, jeg har faktisk installeret NetBEUI men jeg synes ikke rigtigt at det
hjælper, mon jeg skal reinstallere HjerterFri, hvis man da ellers kan det?

kcdc