hvordan får jeg min moseover knap til at b~
Fra : Rune Jørgensen

Dato : 24-01-02 21:31

Hejsa,

Er der nogen som ved hvordan jeg får min mouseover knap til at blive på
billede 2 når jeg har trykket ??

ps: Jeg mener det er noget med "onclick" et eller andet...

pps: menu og koden kan ses her: http://www.datafunk.dk/menu/menu.htm

Mvh
Rune Jørgensen
Datafunk.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-01-02 18:51

På den side du kommer til bruger du bare ikke mouseOver på det
pågældende billede.

Fra : Rune Jørgensen

Dato : 26-01-02 00:38

Ja det kunne man gøre men problemet er at siden ikke reloades, jeg mener
man skal bruge noget med "onclick" ?

/Rune

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne