|
| Soder helt til... Fra : $upermand |
Dato : 24-01-02 16:44 |
|
Hej alle sammen...
Jeg har fået fat i en original EU der havde sat sat og så "modificeret" den
lidt :) Jeg har poleret skyllekanalerne op, fået den boret op til 43mm, og
planet topstykket med 2mm...
Der er MEGA god komprimsion i forhold til det er en EU... Jeg har nu kørt
ca. 50km med den, men nu begynder den at sode til. Jeg har nu 2 gange måtte
tage topstykket af og rense det for løbesod. Hvad kan det skyldes??
Jeg ligger kun på de 20 km i timen med de tungeste ruller man kan få til en
lovlig vario, så den tager næsten ingen omdrejninger. Er det måske derfor at
den soder til så den ikke kan komme til at blæse alt affaldet ud
Jeg håber at der er en som kan give mig et svar... Det skal også lige siges
at tændrøret er helt nyt...
| |
Klaus G. (24-01-2002)
| Kommentar Fra : Klaus G. |
Dato : 24-01-02 20:13 |
|
> Hej alle sammen...
>
> Jeg har fået fat i en original EU der havde sat sat og så "modificeret"
den
> lidt :) Jeg har poleret skyllekanalerne op, fået den boret op til 43mm, og
> planet topstykket med 2mm...
>
> Der er MEGA god komprimsion i forhold til det er en EU... Jeg har nu kørt
> ca. 50km med den, men nu begynder den at sode til. Jeg har nu 2 gange
måtte
> tage topstykket af og rense det for løbesod. Hvad kan det skyldes??
>
> Jeg ligger kun på de 20 km i timen med de tungeste ruller man kan få til
en
> lovlig vario, så den tager næsten ingen omdrejninger. Er det måske derfor
at
> den soder til så den ikke kan komme til at blæse alt affaldet ud
>
> Jeg håber at der er en som kan give mig et svar... Det skal også lige
siges
> at tændrøret er helt nyt...
kan være forkert olie...
--
Klaus G.
Klaus_godt@hotmail.com
| |
$upermand (24-01-2002)
| Kommentar Fra : $upermand |
Dato : 24-01-02 22:10 |
|
Nej det tror jeg ik..!! :) Den her olie har jeg kørt med altid med alle de
cylindere jeg har haft lige fra 47mm til 40mm
Jeg tror at det er topstykket der er planet forkert.. Ud fra stemplet ser
det kun ud til at der sker en forbrænding i midten... Der er nemlig en meget
skarp overgang fra den mørke farve til aluminiumsfarven ude i kanterne..
Jeg tror lige at det skal laves om, for jeg er næsten sikker på at det er
det... :)
"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev:
> > Jeg ligger kun på de 20 km i timen med de tungeste ruller man kan få til
> en
> > lovlig vario, så den tager næsten ingen omdrejninger. Er det måske
derfor
> at
> > den soder til så den ikke kan komme til at blæse alt affaldet ud
> >
> > Jeg håber at der er en som kan give mig et svar... Det skal også lige
> siges
> > at tændrøret er helt nyt...
>
> kan være forkert olie...
| |
Peter J (28-01-2002)
| Kommentar Fra : Peter J |
Dato : 28-01-02 20:44 |
|
$upermand <clark@cool.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a2p9u6$1dsi$1@news.cybercity.dk...
> Hej alle sammen...
>
> Jeg har fået fat i en original EU der havde sat sat og så "modificeret"
den
> lidt :) Jeg har poleret skyllekanalerne op, fået den boret op til 43mm, og
> planet topstykket med 2mm...
>
> Der er MEGA god komprimsion i forhold til det er en EU... Jeg har nu kørt
> ca. 50km med den, men nu begynder den at sode til. Jeg har nu 2 gange
måtte
> tage topstykket af og rense det for løbesod. Hvad kan det skyldes??
>
> Jeg ligger kun på de 20 km i timen med de tungeste ruller man kan få til
en
> lovlig vario, så den tager næsten ingen omdrejninger. Er det måske derfor
at
> den soder til så den ikke kan komme til at blæse alt affaldet ud
>
> Jeg håber at der er en som kan give mig et svar... Det skal også lige
siges
> at tændrøret er helt nyt...
>
>
Er det den rigtige remperatur på dit tændrør ? det kunne jo være for koldt !
Det kunne også være at det blev bedre, hvis den tog nogle flere o/min, og
dermed blev mere driftsvarm. (dette er dog kun et gæt)
Peter
BWS NG
CBR 1000 F
| |
|
|