Cs - er key-binding scripts snyd?
Fra : jaes@mail.dk

Dato : 24-01-02 01:44

Hej.

Opfattes key-binding scripts som snyd, hvis det bliver brugt over
netværk/internet?

Mvh.
Jannik

Fra : Hacker

Dato : 24-01-02 14:18

Alle store klaner bruger det sååå ... nej
<jaes@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c4f5868$0$255$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Jacob

Dato : 24-01-02 14:57

Hej

> Opfattes key-binding scripts som snyd, hvis det bliver brugt over
> netværk/internet?
Det vil jeg ikke mene...

Mvh.
Jacob

Fra : Remmen

Dato : 24-01-02 15:04

<jaes@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Opfattes key-binding scripts som snyd, hvis det bliver brugt over
> netværk/internet?
>
> Mvh.
> Jannik

Jeg vil sige det kommer an på hvordan det bruges.

Lars

Fra : Nis Deleuran

Dato : 24-01-02 15:46

> Jeg vil sige det kommer an på hvordan det bruges.
Hvad mener du er snyd?

Fra : Peter

Dato : 24-01-02 18:29

Om det er snyd... Nej.

Vi/vores clan spiller på ClanBase, et internationalt rang system, og der er
scripting tilladt.

Og om du skal lave 5-6 tastetryk fremfor 1 kan vel næsten være ligemeget,
når der er buytime på serveren, når man er en god CS spiller.

Mvh Peter aka [B&B]CowGod

Fra : Remmen

Dato : 25-01-02 14:46

"Nis Deleuran" <trecker@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du er snyd?

F.eks at bruge scripts til at lynhurtigt købe og kaste granater. F.eks. som
T i Assault.

Lars