Mac , Nokia 6210 og V110
Fra : Jesper

Dato : 23-01-02 20:41

Er der nogen som ved hvordan får min nokia 6210 til at kører hige-speed (56k
og ja jeg har hige-speed abb.). Jeg har lavet en opsætning til 56K i "Nokia
modem options" programmet. TDC siger at min maskine skal kører v110 og ikke
v34.

hvordan indstiller jeg det?

Udstyr = PowerBook G3 med MacOS 9.2

mvh.

Jac

Fra : thomas schreiber

Dato : 23-01-02 21:12

Er det fordi du ikke vil betale for at få hjælp, eller fordi TDC(mobil eller
internet?) ikke kan hjælpe dig?

/ts

Fra : Eliasen

Dato : 23-01-02 21:32

"thomas schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote in message
> Er det fordi du ikke vil betale for at få hjælp, eller fordi TDC(mobil
eller
> internet?) ikke kan hjælpe dig?

Det var da nok det mest tåbelige svar jeg har set i en menneskealder!!!
Gruppen her er da til for nøjagtig det samme, nemlig at hjælpe andre
Mac-folk, hvis de står med et problem. Skam dig, Thomas!

/ Eliasen

Fra : thomas schreiber

Dato : 23-01-02 22:20

> [...]
>Gruppen her er da til for nøjagtig det samme, nemlig at hjælpe andre
>Mac-folk, hvis de står med et problem. Skam dig, Thomas!

Forklar?

Fra : Martin Edlich

Dato : 24-01-02 01:33

In article <B874D06F.446E%jac_remove_@paradis.dk>,
Jesper <jac_remove_@paradis.dk> wrote:

> hvordan indstiller jeg det?

Det er modemscriptet der afgør det.

Fra : Jesper

Dato : 24-01-02 18:32

> Det er modemscriptet der afgør det.

Hmmm, hvordan gør jeg så det, altså ændre modemscriptet til v.110

Mvh.

Jac

Fra : Martin Edlich

Dato : 24-01-02 18:36

In article <B876039C.461D%jac_remove_@paradis.dk>,
Jesper <jac_remove_@paradis.dk> wrote:

> Hmmm, hvordan gør jeg så det, altså ændre modemscriptet til v.110

Er det ARA du bruger?

Fra : Jesper

Dato : 24-01-02 23:05

> Er det ARA du bruger?

Ja, modem scriptet er lavet med nokia's program, og så ringer jeg op via ARA
4.02.

Mvh.

Jac

Fra : Peter Kiil

Dato : 24-01-02 23:35

in article B87643B5.4756%jac_remove_@paradis.dk, Jesper at
jac_remove_@paradis.dk wrote on 24/01/02 23:05:

> Ja, modem scriptet er lavet med nokia's program, og så ringer jeg op via ARA
> 4.02.
>
> Mvh.
>
> Jac

Så vidt jeg husker kan du stille om du vil bruge V.110 i Nokia pogrammet -
eller?

--
/peter

"All right, let's not panic. I'll make the money by selling one of my
livers. I can get by with one."
Homer Simpson.

Fra : Jesper

Dato : 25-01-02 17:31

> [...]
>
> --
> /peter
>
> "All right, let's not panic. I'll make the money by selling one of my

Ja, men det står benævnt som ISDN ?

Men jeg prøver da lige.

mvh.

Jac

Fra : Martin Edlich

Dato : 25-01-02 00:24

In article <B87643B5.4756%jac_remove_@paradis.dk>,
Jesper <jac_remove_@paradis.dk> wrote:

> Ja, modem scriptet er lavet med nokia's program,

OK, jeg kender ikke lige Nokias program, er det til fri afhentning?

Fra : Jesper

Dato : 25-01-02 17:30

> OK, jeg kender ikke lige Nokias program, er det til fri afhentning?

tror at det er på den cd som kommer med 6210

mvh.

Jac

Fra : Martin Edlich

Dato : 25-01-02 18:00

In article <B877468A.4FAC%jac_remove_@paradis.dk>,
Jesper <jac_remove_@paradis.dk> wrote:

> tror at det er på den cd som kommer med 6210

OK. Har du prøvet de scripts, der er her:
<http://www.taniwha.org.uk/files/NokiaHSCSDApr2001.hqx> ?

Fandt den tilfældigvis da jeg skulle have en Motorola Timeport til at
fungere over IR.