OS X: Trådløst Logitech mus
Fra : MacMan

Dato : 23-01-02 19:05

Hejsa,

Er der nogen af Logitech's trådløse mus der virker med Mac OS X?

- Morten

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 23-01-02 21:13

MacMan <nospam@nospam.com> wrote:

> Hejsa,
>
> Er der nogen af Logitech's trådløse mus der virker med Mac OS X?

At en mus er trådløs har ingen betydning, da OS'et ikke kan "se" det.
Den ser kun base-enheden.

Jeg har selv en Cordless Mouseman Optical og det virker fint i OS X.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Christian Flintrup

Dato : 23-01-02 23:29

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Jeg har selv en Cordless Mouseman Optical og det virker fint i OS X.

Med acceleration også?

--
!! Se min signatur. Se min signatur. Se min signatur !!

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 24-01-02 17:05

Christian Flintrup <chr@mac.com> wrote:

> Med acceleration også?

Man kan kun justere den med Apple's kontrolpanel og det virker fint for
mig. Man kan desværre ikke bruge scrollhjulets knap (det kan dog godt
bruges til at rulle med) og den knap, som sidder nederst til venstre.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Christian Flintrup

Dato : 24-01-02 17:27

> [...]

> mig. Man kan desværre ikke bruge scrollhjulets knap (det kan dog godt
> bruges til at rulle med) og den knap, som sidder nederst til venstre.

Ja. Jeg har selv en sådan mus og har erfaret det samme. Men den
manglende acceleration irriterer mig. Derfor ville jeg blot høre, om du
eller andre måske havde fundet en måde at indstille musens acceleration
på.