softwareopdatering
Fra : HansJørgen Hvid

Dato : 22-01-02 23:04

Hver aften bliver jeg generet af at automatisk softwareopdatering vil
have mig til at installere discburner. Jeg har ikke den fjerneste lyst
til discburner da jeg har Toast titanium. Er der ikke et eller andet
sted jeg kan krydse af at jeg gerne vil være fri.
Venlig hilsen Hans Jørgen Hvid.

Fra : Simon T

Dato : 23-01-02 02:14

HansJørgen Hvid <hj.hvid@teliamail.dk> wrote:

> [...]
> til discburner da jeg har Toast titanium. Er der ikke et eller andet
> sted jeg kan krydse af at jeg gerne vil være fri.

Find "Software Update" (eller hvad den nu hedder i Mac OS DK...)

Slå fluebenet i "Update software automatically" fra (igen dansk pendant)

Dette vil selvfølgelig slå _al_ automatisk opdatering fra, men det gør
vel heller ikke det store...

Med venlig hilsen

Simon T

Fra : HansJørgen Hvid

Dato : 23-01-02 23:05

Simon T <simonREMOVE@samfundsnasser.dk> wrote:

> [...]
>
> Slå fluebenet i "Update software automatically" fra (igen dansk pendant)
>
> Dette vil selvfølgelig slå _al_ automatisk opdatering fra, men det gør

Tak for dit svar. Jeg havde håbet at der var en måde så man kunne vælge
programmer fra, som man ikke ønsker at installere.
Venlig hilsen
Hans Jørgen Hvid.

Fra : Jan Mølbæk

Dato : 23-01-02 22:31

"HansJørgen Hvid" <hj.hvid@teliamail.dk> wrote in message

> [...]
> til discburner da jeg har Toast titanium. Er der ikke et eller andet
> sted jeg kan krydse af at jeg gerne vil være fri.

Du kan prøve i Softwareopdatering at markere opdateringen,
vælge "Opdater" i menulinien og herunder vælge "Gør passiv..."

Så bliver det kun denne ene opdatering der bliver gjort passiv,
og du vil stadig modtage andre nye opdateringer.

Hvis det bliver aktuelt kan du altid aktivere opdateringen igen på
samme måde.

/zugen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-01-02 23:16

> [...]

> have mig til at installere discburner. Jeg har ikke den fjerneste lyst
> til discburner da jeg har Toast titanium.

tilstedeværelsen af discburn udelukker ikke toast.

> Er der ikke et eller andet sted jeg kan krydse af at jeg gerne vil være fri.

installer disc burn og slet den igen...

<icq:131382336>