Søgning på allmusic.com
Fra : CLAUS S

Dato : 22-01-02 18:25

Hej

Er der nogen, der kan finde ud af at lave et direkte link til søgning på
allmusic.com?

Altså i stedet for at gå ind på siden og skrive "Tina Turner" i søgeboksen,
kunne man lave et link fra en hjemmeside, der hed:
http://www.allmusic.com?search=Tina Turner

Desværre er det ikke så enkelt, men er der nogen, der kan knække koden, så
vil jeg blive ovenud glad.

mvh Claus

Fra : Uffe Holst

Dato : 22-01-02 19:36

In an article of 22 Jan 2002 CLAUS S wrote:

> [...]
> http://www.allmusic.com?search=Tina Turner
>
> Desværre er det ikke så enkelt, men er der nogen, der kan knække koden, så

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=1TINA|TURNER

Og så bliver det lige 250 kr. i konsulentbistand.

--
Uffe Holst

Fra : Claus S

Dato : 22-01-02 22:11

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> vil jeg blive ovenud glad.

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=1TINA|TURNER

Og så bliver det lige 250 kr. i konsulentbistand.

Mange tak. Du sender bare regningen til TDC. De skriver alligevel regninger
ud til tilfældige folk.

Nå men spøg til side. Jeg kan desværre ikke rigtig bruge det til noget. Mit
problem er den lille | Jeg har nemlig brug for, at den ikke tolker et
mellemrum som %20 eller at den i hvert fald gør noget ved det. Google kan
f.eks sagtens finde ud af det.
Jeg kan nemlig ikke rigtig selv sætte stregen ind. Grunden kan ses på
www.radiolimfjord.dk nede for neden. Det er automatisk genererede links.

mvh Claus

xpostet til dk.edb.internet.webdesign, da der måske er noget hjælp at hente
dér