Bilspil spørgsmål
Fra : elvis

Dato : 22-01-02 08:20

Hey

Nu har jeg bjærget mig et analogt rat til computeren

Så skal der spilles bilspil

Er der nogen der ved om der er et bilspil der omhandler Paris-Dakar ? Med
etaper og sådan

mvh elvis

Fra : Claus jensen

Dato : 22-01-02 09:09

ja der findes et paris -dakar rally spil, men det er noget værre lort,
dårlig grafik og game play

Fra : Jan

Dato : 22-01-02 09:58

>Nu har jeg bjærget mig et analogt rat til computeren
>Så skal der spilles bilspil
>Er der nogen der ved om der er et bilspil der omhandler Paris-Dakar ? Med
>etaper og sådan

Hej Elvis

Hvis du leder efter et godt rallyspil kan jeg anbefale Master Rallye.
Det er ikke Paris-Dakar, men du kan da se lidt billeder her og evt.
hente en spilbar demo (71 mb)
http://www.master-rallye-game.com/

/Jan

Fra : Claus jensen

Dato : 22-01-02 15:31

prøv colin marea 2 eller 24 timers le mans

Fra : Emil Jensen

Dato : 22-01-02 18:24

Paris-Dakar spillet er mildt sagt noget lort! Et arkadespil, uden at
det overhovedet fængsler! Need For Speed serien stadig meget god
selvom de efterhånden er gamle. Men der er masser af flotte biler på
nettet lige til at putte ind i spillet!

Emil