Uterlig vaskemaskine
Fra : N/A

Dato : 21-01-02 19:35

Min vaskemaskinne hopper som om den er ved at flytte hjemmefra, det er en
Whirlpool på 5 År. Som tilsyneladende er helt ok, men den hopper afsindigt.

Hvad er der i vejen, og kan det laves.

Kan det være slidte støddæmpere (der er funktion i dem men nok??)

Gode råd og ideer modtages med tak, da det er imod min natur at kassere et
så stort apperat, hvis det kan laves.

VH Kurt Salvesen.
9240 Nibe

Fra : Henrik Vejhe

Dato : 21-01-02 21:36

"N/A" <khsalvesen@get2net.dk> wrote in

> [...]
> afsindigt.
> Kan det være slidte støddæmpere (der er funktion i dem men nok??)

Det kunne godt lyde som om der er afstivniungspindene der er hoppet af....
Det kan du hurtigt konstatere ved at pille toppen af, og se om de sidder på
endne, der skulle gerne gå to ud til hver side (kan variere lidt fra model
til model)

Mvh
Henrik

Fra : N/A

Dato : 22-01-02 19:48

Som jeg skrev er de to støddæmperer intakte, fjedrene sidder på.
Jeg ved bare ikke hvor stor dæmpervirkning der skal være. Men de har begge
samme dæmpervirkning.

KHS

Fra : Finn

Dato : 22-01-02 21:34

N/A <khsalvesen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:asi38.1232$EU.4144@news.get2net.dk...
> [...]

> endne, der skulle gerne gå to ud til hver side (kan variere lidt fra model

Har du kontrolleret justeringsmøtrikkerne på fødderne helt nede ved
gulvet.Alle fire skal være spændt helt fast mod gulvet.Hvis maskinen bare
kan vippe en millimeter vil den stå og hoppe når den kommer i omdrejninger
og hvis den får lov til det i længere tid bliver lejerne hurtigt ødelagt.
Mvh.Finn

Fra : N/A

Dato : 23-01-02 16:40

Den sidder urokkeligt fast inde under bordet, og har stået der 5 år før den
går amok.

Jeg har haft den ude og nivellere for selv at tjekke det.

Og den ryster ikke lidt. Den banker deruda som om tromlen banker mod alle
sider og loft.

Men jeg må nok skrotte den, og købe en ny.

VH KHS

Fra : Jette Mogensen

Dato : 23-01-02 17:18

Vores vaskemaskine opførte sig på samme måde. Den tilkaldte reperatør
stillede diagnosen: lejerne var gået.
Vi købte ny vaskemaskine, men jeg er siden gennem denne gruppe bleve oplyst
om at det godt kan betale sig at reparere den. Det mente min reperatør dog
ikke.Jeg skal lige sige at jeg ikke købte den nye maskine gennem ham, men
det kan jo være, det var det han håbede på.

m.v.h. Jette

Fra : Per Michael Peen

Dato : 27-01-02 22:49

Jette Mogensen skrev i meddelelsen ...
> [...]
>ikke.Jeg skal lige sige at jeg ikke købte den nye maskine gennem ham, men
>det kan jo være, det var det han håbede på.

Enig i diagnosen.

Ellers har vi en ok maskine til salg for 1000,00 kroner (kan gøres til
naturalier handel).
Michael Peen i Sønderholm

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 22-01-02 19:32

Hej
Har du set efter om en at de justerbare fødder er gået løs så den ikke står
helt fast.
--
M.v.h. Gunnar