Lige en lille en mere om afindstallering !
Fra : Thomas Yde Fotografi

Dato : 21-01-02 19:03

Hej igen !

Efter at have skiftet startdisk gik det jo udemærket, men Da Norton kørte
den store test af systemet endte den kære Doctor op med denne meddelelse :

Check System Folder
A major error was found in the system.
You have multiple systems folders. Apple recommends against this.
(16,1,10)
Norton Disk Doctor is unable to fix this problem.

Som tidligere erkendt er jeg en knold og vil nødigt gøre noget forkert, så
er der nogle der tør komme med et bud på hvor og hvad jeg skal foretage mig?

Igen igen....

venligst...

yde

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-01-02 19:19

In article <B8721647.9400%fotograf@thomasyde.dk>,
Thomas Yde Fotografi <fotograf@thomasyde.dk> wrote:

> Som tidligere erkendt er jeg en knold og vil nødigt gøre noget forkert, så
> er der nogle der tør komme med et bud på hvor og hvad jeg skal foretage mig?

Du skal ikke foretage dig noget (andet end måske at opgradere Norton).

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-01-02 19:34

> andet end måske at opgradere Norton)

nytter ikke, endnu

<icq:131382336>

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-01-02 19:33

> [...]

> er der nogle der tør komme med et bud på hvor og hvad jeg skal foretage mig?

ignorer det...

NB. hvis du vil kunne bruge X'eren på et senere tidspunk er det MEGET
vigtigt at du ikke lader norton tjekke filnavne (insdstilles et eller
andet sted i DD - kan ikke tjekke efter, da jeg sidder på X)

<icq:131382336>

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 21-01-02 22:15

> NB. hvis du vil kunne bruge X'eren på et senere tidspunk er det MEGET
> vigtigt at du ikke lader norton tjekke filnavne (insdstilles et eller
> andet sted i DD - kan ikke tjekke efter, da jeg sidder på X)

Hvad kan den da finde på.... jeg mener ikke jeg har slået noget fra og
indtil nu er der da ikke sket noget...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-01-02 22:32

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Hvad kan den da finde på.... jeg mener ikke jeg har slået noget fra og
> indtil nu er der da ikke sket noget...

åhr, bare bageteller som eks. omdøbe dine essentielle systemfiler...

<icq:131382336>

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 21-01-02 22:51

> åhr, bare bageteller som eks. omdøbe dine essentielle systemfiler...

Lækkert...

Nå, men der er ikke sket noget her endnu...

--
Mvh.
René Frej Nielsen