Desuden kunne man jo tilfuske sig en Necklace of Adamantine og få 7 i
Toughness... Så er man fri for det armour pjat :)
Grænsen er vel ved Plate med 2 AP, og så kommer magien oveni. Og med magi er
alt vel muligt? Hvis man kan finde den altså...
Mvh.
Henrik
"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> wrote in message
news:3c506b6c$0$62857$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Martin Korsholm" <chaos@land.dk> skrev i en meddelelse
> news:3c4c9087$0$62892$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Det er nok også derfor at prisen er så dyrt derefter
> <Snip extrem armour>
>
> Men gør det spillet bedre, eller mere interessant?
>
> Bare fordi en rustning som giver 1 AP koste 10 GC, og en som giver 2 AP
koster
> 100 GC (priserne frit fra fantasien da jeg ikke har WFRP ved hånden), så
er det
> jo ikke sikkert at spillet bliver bedre bare fordi man pludselig kan købe
3 AP
> til 1.000 GC eller 4 AP til 10.000 GC. Godt nok er det dyrt, men hvad så
når man
> endelig får skrabet 10.000.000.000 GC sammen, skal man så også kunne købe
en
> rustning med 10 AP, og derved effektivt være usårlig?
>
> Det holder simpelthen ikke en meter. IMO så er 4 AP faktisk i overkanten
af det
> man burde kunne få, og at det er dyrt betyder jo bare at det så er den
spiller
> med flest GC der bliver den sejeste i kamp.
>
> Kamp er farligt i WFRP, og det skal det blive ved med at være, også selvom
man
> har skrabet masser af GC sammen.
>
> Lars
> --
> Lars Wagner Hansen, Jagtvej 11, 4180 Sorø
> l-hansen@post4.tele.dk
http://home4.inet.tele.dk/l-hansen
> --
> SRGC v0.22 SR1 SR2++ SR3+++ h+ b+++ B--- UB++ IE+ RN LST W++ dk sa++ ma+
> sh++ ad++++ ri mc rk-- m- (e-- o t-- d-) gm+ M- P-
> --
> Main Rule of Usenet: Never argue with idiots. They drag you down to
> their level, then beat you with experience.
>
>