Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
samsung digimax
Fra : chr.lunde

Dato : 20-01-02 19:36

jeg tro at jeg vil købe mig et samsung digimax 210
det de har i bilka
jeg har læst lidt om digimax 210 v digimax 220

210 har følgende shooting mode moving image shooting
220 har video mode

så må man vel også kunne lave små cpil med et 210?

Fra : emj

Dato : 20-01-02 22:10

chr.lunde skrev i <CYE28.93$l71.98134032@news.orangenet.dk>:

>210 har følgende shooting mode moving image shooting
>220 har video mode
>
>så må man vel også kunne lave små cpil med et 210?

210 kan ikke tage video clips.
Det kan tage still billeder og har en indstilling (moving image
shooting) som kan bruges, hvis du skal tage billeder af noget der
bevæger sig hurtigt.
Hilsen emj

-- www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/
- dit fristed på Internettet

Fra : chr.lunde

Dato : 21-01-02 16:37

tak for hjelpen
så tro jeg sku lige at jeg venter til 220 modellen kommer