Varmt kakaotip
Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 20-01-02 16:47

Hej gruppe

Jeg havde lyst til en kop varm kakao, og fik den idé at komme et stænk
Worcestershire sauce, et par dråber Tasbasco og en knivspids salt i --
uhm, det smagte godt! Idéen er hermed givet videre.

// Klaus

Fra : Jens Olsen

Dato : 20-01-02 17:52

"Klaus Alexander Seistrup" <spamtrap@magnetic-ink.dk> skrev i en
meddelelse news:slrn+201e0a5a-a513-4d8a-a1f0-2157e83f87d3@hq.szn.dk...
> [...]
i --
| uhm, det smagte godt! Idéen er hermed givet videre.

Det lyder usædvanlig afskyeligt.
mvh
jens olsen

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 20-01-02 18:22

Jens Olsen skrev:

> Det lyder usædvanlig afskyeligt.

Så prøv at starte med kun at komme en knivspids salt i hver krus
kakao, og du vil se hvor meget det forhøjner smagen - så kan du
altid bevæge dig langsomt hen imod finesserne senere, hvis du har
lyst til det.

// Klaus

Fra : Peter Westh

Dato : 21-01-02 13:00

"Klaus Alexander Seistrup" <spamtrap@magnetic-ink.dk> wrote in message
> [...]
> Worcestershire sauce, et par dråber Tasbasco og en knivspids salt i --
> uhm, det smagte godt! Idéen er hermed givet videre.

Hmmm - Tabascoen kan jeg forstå, men Worchestershiresuace? Det må vist
afprøves en dag.

Jeg har haft stor succes derhjemme ved at komme en god ske maltekstrakt i
den varme cacao

/P

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 21-01-02 15:58

Peter Westh skrev:

> Jeg har haft stor succes derhjemme ved at komme en god ske
> maltekstrakt i den varme cacao

Det lyder osse lækkert. Så kommer det vel til at smage lidt henad
"Milo", gør det ikke?

// Klaus