Hjælp til RtCW
Fra : Stig Mogensen

Dato : 19-01-02 19:55

Jeg er i Mission 3, Part 1, hvor jeg skal finde en "Snooper rifle", som er i
én af to kasser(kasserne er smidt ned med faldskærm). Jeg kan kun finde den
ene kasse, og dermed ingen riffel.

Det er ikke lykkedes med at snige mig tæt nok ind på soldaterne, til at jeg
kan nakke dem med min lyddæmpede sten gun.

Hvad overser jeg? Hvor ligger min Snooper riffel?

/Norman

Fra : GearUP

Dato : 19-01-02 21:26

Ja, vi prøver igen, igen,............. først ingen snydekoder i denne
mission, nak soldater i første hus, dernæst i det næste hus, list uden om
det først vagttårn til det næste tårn, ind gennem tunellen uden at blive
set, ind ad døren op ad (stigen/trappen) frem til en mur skyd ham med
maskingevær, og ham der går nede bagved, og dernede bagved ligger Snooper
rifle...............

Like a walk in the park..... Og god fornøjelse med dette fede
spil........

GearUP

Fra : Poul Christensen

Dato : 20-01-02 10:57

Hej.

Det kan faktisk lade sig gøre med ren ikke-vold - nåh, ja lige på nær den
tissende tysker - men det kræver timing, timing, timing!

> Hvad overser jeg? Hvor ligger min Snooper riffel?

Riflen ligger skråt til højre for tissepytten

Hilsen Poul

Fra : Thf

Dato : 20-01-02 16:30

>Hej.
>
>Det kan faktisk lade sig gøre med ren ikke-vold - nåh, ja lige på nær den
>tissende tysker - men det kræver timing, timing, timing!
Yeps, me 2, jeg sneg mig frem og brugte kniven hele vejen, helt ind i
gårdområdet, kun ved manden i barakken til venstre for tårnet , måtte jeg
bruge maskinpistolen, for at undgå for damages.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S