Hævet kirtelvæv i brystet
Fra : Peter Madsen

Dato : 19-01-02 02:38

Jeg er en und mand på 25 år. For et stykke tid siden blev jeg
ultralydsscannet pga. en knude/hævelse i brystet. Der var tilsyneladende
ikke noget i vejen - de sagde det nok bare var noget kirtelvæv der var hævet
og at det sikkert ville falde igen. Men nu 2 måneder efter er knuden bare
blevet større, og det gør mere ondt end det gjorde før.

Kan jeg stolen på ultralydsscanningen og deres svar eller hvad ? Man er jo
altid lidt nervøs og stoler ikke 100 % på lægerne - de kan jo tage fejl.

PM

Fra : Mikkel Krogh

Dato : 19-01-02 17:55

Hej Peter!

Det er nok forkert at begynde at analysere om lægernes konklusion er den
rigtige eller ej.

Men, da problemet er vedvarende og nærmest blevet værre, kan jeg ikke se
anden mulighed end at du henvender dig til din læge igen med henblik på en
fornyet vurdering af hævelsen i brystet.

MVH

Mikkel Krogh

Fra : Peter Madsen

Dato : 23-01-02 20:35

"Mikkel Krogh" <mikkelkrogh@get2net.dk> wrote

> [...]
> anden mulighed end at du henvender dig til din læge igen med henblik på en
> fornyet vurdering af hævelsen i brystet.

Ok nu har jeg været til lægen igen og hun siger at det altså bare er nogle
kirtler, der kan finde på at vokse - hun vidste ikke hvorfor det gør ondt,
men hun sagde det ikke var noget jeg skulle bekymre mig om, men at jeg kunne
få det opereret væk hvis jeg havde lyst. Det må jeg så overveje.

PM

Fra : Ivar Madsen

Dato : 02-03-02 22:00

On Wed, 23 Jan 2002 20:35:22 +0100, "Peter Madsen" <123@123.dk> wrote:

> [...]
>men hun sagde det ikke var noget jeg skulle bekymre mig om, men at jeg kunne
>få det opereret væk hvis jeg havde lyst. Det må jeg så overveje.

Har du så fået fjernet den?

Fra : Peter Madsen

Dato : 03-03-02 17:32

"Ivar Madsen" <news-02-01-02@milli.dk> wrote in message

> Har du så fået fjernet den?

Nææ, jeg synes ikke det er nødvendigt på nuværende tidspunkt. Jeg håber bare
jeg kan stole på lægernes diagnose.

PM