Papir størrelse
Fra : Mikkel Nymark Gade

Dato : 17-01-02 21:55

Hvordan får man standard papir størrelsen til at være A4?

--
Mikkel

"The day Microsoft makes a product that doesn't suck is the day they start
making vacuum cleaners".

Fra : Ebbe Dalsgaard

Dato : 17-01-02 23:03

Mikkel Nymark Gade <mikkelgade@mac.com> wrote:

> Hvordan får man standard papir størrelsen til at være A4?
Til Mac OS X findes et lille program PaperSize.dmg, som gør det (332K).
Det løste problemet for mig med en HP-driver.

Jeg har desværre ikke nogen link til programmet.

Mvh Ebbe
--
Ebbe Dalsgaard
ebbe.dalsgaard@post.tele.dk

Fra : Ronty

Dato : 17-01-02 23:23

On 17/01/02 23:03, in article
1f66f7v.3ml0td1kcttbeN%ebbe.dalsgaard@post.tele.dk, "Ebbe Dalsgaard"
<ebbe.dalsgaard@post.tele.dk> wrote:

> Til Mac OS X findes et lille program PaperSize.dmg, som gør det (332K).
> Det løste problemet for mig med en HP-driver.
>
> Jeg har desværre ikke nogen link til programmet.
>

> Mvh Ebbe

Bare søg på versiontracker.com så finder du den...

Ronty

Fra : Kell Christensen

Dato : 18-01-02 08:53

Mikkel Nymark Gade <mikkelgade@mac.com> wrote:

> Hvordan får man standard papir størrelsen til at være A4?

Hold alternativ nede når du vælger størrelse i udskriftdialog.

Kell

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-01-02 09:23

Kell Christensen <kell@mail.stofanet.dk> wrote:

> Hold alternativ nede når du vælger størrelse i udskriftdialog.

virker (desværre) ikke i Mac OS X.

<icq:131382336>

Fra : Michael Holm

Dato : 19-01-02 01:22

> virker (desværre) ikke i Mac OS X.

er der ikke noget om at hvis man i SystemPref. under International,
tilføjer british English, og lægger den som første sprogvalg, så får man
A4 ? syntes jeg så det som et tips et sted på nettet (kan ikke selv
teste det da jeg kun har et sprogmodul installeret...)
--
Michael Holm *<:O>
http://ki-aikido.homepage.dk