UT Servere - hvor er der godt?
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 17-01-02 20:03

Nu har jeg spillet på Gamelands UT servere(DM&CTF) siden demoen af
Unreal Tournament for næsten 2½ år, men det er vist tid at finde en ny
stam server.

Problemet med Gameland er:

Kun de oprindelig maps (Dvs. kun nogle få af dem faktisk)
For mange aimbot brugere - Ingen UTPure og kun en gamel CSHP
Ustabil ved skift mellem banerne (Så maprotationen starter forfra)
Ingen Admins eller vote-system så lamere kan "kickes".

Min drømme servere har:

God ping ergo den skal helst ligge i DK
Alle de officelle bonus packs
God beskyttelse mod aimbot brugere
Vote system til skift mellem baner, kick af lamere m.m.
Gamespeed 120+ (En af de gode ting ved Gameland)
og ikke mindst en god blanding af gode og mindre gode spillere.

Men hvor?

Mvh

Bruno aka. Cool.DK

Fra : MOA

Dato : 17-01-02 20:14

Du kan jo prøve at henvende dig til Boomtown, mon ikke de er interesseret i
at lytte hvis du skriver noget fornuftigt til dem (ala det du skrev her)?

Savner også især mapvote, der er så mange skod maps der bliver ved med at
cycle og så skrider folk bare fra serveren....

MOA aka Moebius_dk

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 17-01-02 21:06

MOA wrote:

> Du kan jo prøve at henvende dig til Boomtown, mon ikke de er interesseret i
> at lytte hvis du skriver noget fornuftigt til dem (ala det du skrev her)?

Skal man ikke være TDC kunde for at kunne spille på deres servere?

> Savner også især mapvote, der er så mange skod maps der bliver ved med at
> cycle og så skrider folk bare fra serveren....

Kan huske TDC plejede at have en DM sever med alle standard maps i en
rodet bunke så et øjeblik var man på Deck, eller et andet af "store"
maps og næste øjeblik på Pyramid som blev til en stor gang respawn kill
kaos.

Mvh

Bruno aka. Cool.DK

Fra : JEV

Dato : 17-01-02 22:15

> Skal man ikke være TDC kunde for at kunne spille på deres servere?

Nope

Venlig Hilsen

JEV