Nokia 3310 V.5.03
Fra : Kim Svendsen

Dato : 17-01-02 11:29

Hej

Jeg har forsøgt at unlocke en Nokia 3310 V.5.03 med en fls.fil jeg har
fundet på http://www.gsmunlock.dk/
(område: 00280000 - 00290000), den unlocker godt nok simlåsen, men telefonen
modtager ingen signaler!!!
Efterfølgende har jeg downloadet en fls-fil fra
http://www.unlock.cz/orange.php?id=backup/files men det viser
sig at filen er identisk med den fra gsmunlock, og med samme resultat.

Er der nogen, der kan forklare det!!!

Det der nu er mit problem er at jeg kan ikke finde en backupfil til V.5.03,
og så vil jeg høre om der er en venlig sjæl der er i besiddelse af den - og
dermed kunne maile den til mig???

På forhånd TAK

Kim Svendsen

Fra : Carsten Suhr

Dato : 17-01-02 12:26

Har du fuldt den metode som man skal bruge ved 5.03 ?
Ellers hør her først backup telefonen 280000-290000, flash derefter partial
5.03 (som du har gjort) skift kabel til mbus datakabel, start mobil og
nokiatools i feltet under sim-locks MCC+MNC skriver du FFFFF og trykker på
open, vent til programet svare can't close lock sluk hurtigt for mobilen før
du trykker på ok. Skift kabel til flasher kabel, flash din backup ind igen
start range 280000. Så skulle det virke.

Mvh

Carsten

Fra : Henning S Christians~

Dato : 17-01-02 12:43